valt best wel mee hoor op de pols
Straight endlink van een jubilee gepakt en bijgevijld tot het past.
Maarrrrr de endlink die ik hier bemachtigd heb via een zoekertje (hulde aan HF en dan in het bijzonder @royke74 !) Heeft fractioneel bredere middenschakels dus was wel een hoop meer gedoe dan verwacht.
Mocht ik dus nog eens nieuwe endlinks tegenkomen ga ik misschien nog een poging wagen.
Tijdens het vijlen.
Eerste passing. Hierna nog wel wat opgefrist… (middenschakels wat rechter gemaakt) maar het is estetisch nog absoluut niet 100%… functioneel wel helemaal goed. En op de pols, mede door bolling van de pols gewoon goed zolang je er niet met je neus direct op zit.
Voor vandaag om te dragen had ik voor de onderste gekozen
Leuk projectje👍🏻
Dit is uiteraard ook een optie. Alleen aan de sluiting-zijde niet breed genoeg zo lijkt het.
Waar is die BB pro t makkelijkst te passen? Die zegd hij is te dik/lomp, de ander vind m geweldig.
Toch een keer zelf proberen
Is altijd het beste , alleen nog niet echt heel goed leverbaar
Komt in de toekomst wel. Draag maar enkele horloges veel. Zodoende ga ik toch flink ruimen. Dan de BB pro erbij (als deze bevalt)
Dat is mijn idee ook , heb nog geen haast .
Over een half jaartje gewoon leverbaar net als nu de 58 en de andere modellen nu.
Dat hoop ik inderdaad voor je want FXD in de GMT op staal blijven toch ook lastig leverbaar.
Zou even de bekende dealers afbellen voor de meest actuele informatie.
Leuk artikel over de fabricage van NATO banden voor Tudor
Bron: HODINKEE
Echt super dit
Ik was dit weekend bij Schaap&Citroen om te informeren naar een zwarte bb58: levertijd 6 maanden tot een jaar… Misschien heb jij zelf een andere ervaring? Ben dan wel benieuwd bij wie😄
Probeer eens bij House of Partijs
Zag hierboven ook de 58 in verschillende uitvoeringen bij Tensen in Antwerpen .
Lijkt erop alsof het een standaard kreet is. Bij mijn blauwe 58 werd dit ook geroepen. Was er 2 weken later. Heb deze verhalen vaker gelezen.
Ze liggen verder ook regelmatig in de vitrine. Laatste keren dat ik aan het gluren was, lag er altijd een 58 op staal bij s&c.
Klopt helemaal, gewoon zeggen dat er schaarste is en dan een week later bellen en aan jou vertellen dat je de uitverkorene bent
Is inderdaad wel de beste tactiek die er is. Lekker de vraagkant aanzwengelen.