Tudor Only deel V

Afgelopen zaterdag bij S&C Rotterdam, 2x BB58 925, en verschillende blauwe BB58 uitvoeringen.
Geen zwarte. Volgens de verkoopster 6 maanden levertijd

1 like

Ik heb zeer goede ervaringen met Juwelier Fliers in Sluis. Destijds hadden ze een bijzonder fraaie Tudor collectie, zodat je het eens goed kunt bekijken.

Ook hadden ze goede koffie, dat mag ook gezegd worden. Ik zou ze gewoon eens opbellen.

4 likes

Precies wat @pasd en @AKM al zeggen. Gewoon lekker bestellen met die 6 tot 12 maanden wachttijd en dan super verbaasd reageren als ze je over 2 weken hyper enthousiast opbellen dat er speciaal voor jou een klaar ligt voor list. :see_no_evil:

2 likes

Bij Gassan werd ik na twee weken gebeld.

2 likes

Bij Fliers zo te zien op voorraad.

3 likes

Bedankt iedereen voor de reacties! Daar kan ik wat mee. En inderdaad, zonder goede koffie geen aankoop :wink:

1 like

Mijn beste Tudormigo’s!!

Het was een mooie middag!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

17 likes

Iemand al ervaring met de BB GMT Rootbeer?

Benieuwd of iemand hem al in het echt heeft gezien? Top mutch? Qua waarde beetje vast?

1 like

Het horloge is er pas net, dus de waarde zal nu wel gewoon retail zijn, en bij grijze dealers een kleine premium, die willen overal een graantje van mee pikken.

Over het algemeen kan je er wel van uitgaan dat two tone horloges een waardevermindering hebben.

1 like

Thanks, dat wist ik niet!

1 like

Met een beetje geduld, komen ze wel te koop met de kop eraf ( ± 20% ) bij liefhebbers die veel wisselen.

Dan zou ik toeslaan, dan hoef jij die waardevermindering niet uit eigen zak te betalen.

1 like

Even een fotootje tussendoor!

23 likes

Erg Nice

1 like

Thanks! Echt een fijn horloge.

Ik ga hem morgen passen/bekijken en misschien dan kopen dus zal wat foto’s maken….

Prijs denk ik dat die ongeveer gelijk blijft de komende tijd en misschien iets omhoog als hij lastig leverbaar blijft.

1 like

Wat gaaf zeg! Prachtig

1 like

Wat fijn! Waar ga je kijken?

1 like

Succes Luuk :+1:t2:
Mooi

1 like

21 likes

Dank je :slight_smile:

1 like