Tudor Only deel V

Vind het bruin op de bezel een vreemde kleur. Dat capped goud ziet er imo goedkoop uit en de sluiting is niet geüpgrade naar t nieuwe model.

1 like

Ok dank je voor je uitleg, ik heb wel gekozen voor de lederen band omdat ik de staal/gouden band net iets te vind.

Ik ga het morgen ervaren :sweat_smile:

2 likes

Niks mis mee.

Veel waar voor je knaken

2 likes

Vorig weekend gepast in de Tudor Boutique in Hamburg. Vond hem mooi, maar ook wel druk. Moet er een beetje aan wennen. Hij was daar nog niet te koop, maar dezelfde lag ook bij Wempe in de etalage en daar stond niet bij dat hij niet te koop was :grinning:

12 likes

Dial en bezel vind ik persoonlijk erg mooi combineren. Keuze voor mij zou op leder zijn :heart_eyes:

1 like

Wel erg gaaf, twijfel of die niet te is

Precies dát, ja.

Gewoon een supertof horloge :ok_hand:
Mijn zoon heeft deze nog gepast dit afgelopen weekend in Maastricht.

11 likes

Goedemorgen Tudormigo’s!

Ik moet zeggen dat hij ook wel akelig accuraat loopt. :slight_smile:

10 likes

NA, gisteren opgehaald.
Specs zijn super, keramische kast, METAS certified Master Chronometer (de eerste niet Omega die deze certificatie heeft). Al online naar gekeken, maar toen ik deze in het echt zag helemaal verkocht.

36 likes

Gefeliciteerd! Heel gaaf horloge en mooi detail dat er Black Bay op de plaat staat :star_struck:

1 like

Weer eens wat anders! Gaaf ding hoor!

1 like

Jammer dat de sluiting niet doorloopt in two tone

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde tijdgenoot!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een levendige tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hoe zie jij dat het capped is, ik kan het verschil tussen het solid en capped goud niet zien.

3 likes

Zou dat idd geen massief goud zijn?

1 like

De links op de band zijn capped.

De end links, bezel en kroon zijn solid.

2 likes

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Precies dat, dat iets capped of gerold is, is niet eens te zien, zonder dat je met een vergrootglas naar de zijkant van de centerlinks kijkt.

Doet niks goedkoops aan, zowel niet qua looks als qua gewicht.

Btw de kroon is ook capped, maar met 0,6 mm ipv 0,2 als op de center links.

De rest is wel massief idd.

Ik vind tudors two tone erg geslaagd, niet zo schreeuwerig als al die glimmende zooi, en tenminste echt goud gebruikt op een slimme manier om de prijs nog enigszins normaal te houden.

1 like

Maar ligt het aan mij of zit er wat jullie betreft geen storend kleurverschil tussen de center links en de goudaccenten op de bezel en kroon?