Tudor Only deel V

Ik heb een afspraak bij S&C in Den Bosch….

1 like

Benieuwd naar de foto’s! Veel plezier alvast toegewenst!

1 like

Dank je ik zal de foto’s posten hier en als ik hem koop dan komen er vanzelf meer foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Denk dat een tt gmt idd ook kanshebber is samen met de pro

Ik heb hem even bekeken. Ik vind het maar matig… Maar je moet aan mij ook niet zo’n gewone capped TT BB slijten.

1 like

Ben wel benieuwd wat je er niet echt mooi aan vond ?

1 like

Ook op staal?

Vind het bruin op de bezel een vreemde kleur. Dat capped goud ziet er imo goedkoop uit en de sluiting is niet geüpgrade naar t nieuwe model.

1 like

Ok dank je voor je uitleg, ik heb wel gekozen voor de lederen band omdat ik de staal/gouden band net iets te vind.

Ik ga het morgen ervaren :sweat_smile:

2 likes

Niks mis mee.

Veel waar voor je knaken

2 likes

Vorig weekend gepast in de Tudor Boutique in Hamburg. Vond hem mooi, maar ook wel druk. Moet er een beetje aan wennen. Hij was daar nog niet te koop, maar dezelfde lag ook bij Wempe in de etalage en daar stond niet bij dat hij niet te koop was :grinning:

12 likes

Dial en bezel vind ik persoonlijk erg mooi combineren. Keuze voor mij zou op leder zijn :heart_eyes:

1 like

Wel erg gaaf, twijfel of die niet te is

Precies dát, ja.

Gewoon een supertof horloge :ok_hand:
Mijn zoon heeft deze nog gepast dit afgelopen weekend in Maastricht.

11 likes

Goedemorgen Tudormigo’s!

Ik moet zeggen dat hij ook wel akelig accuraat loopt. :slight_smile:

10 likes

NA, gisteren opgehaald.
Specs zijn super, keramische kast, METAS certified Master Chronometer (de eerste niet Omega die deze certificatie heeft). Al online naar gekeken, maar toen ik deze in het echt zag helemaal verkocht.

36 likes

Gefeliciteerd! Heel gaaf horloge en mooi detail dat er Black Bay op de plaat staat :star_struck:

1 like

Weer eens wat anders! Gaaf ding hoor!

1 like

Jammer dat de sluiting niet doorloopt in two tone

2 likes