Tudor Only deel V

nee die ga je toch niet wegdoen?

1 like

Twijfel … en geen zin om nu al 350,- EUR er achteraan te gooien. Horloge is hagelnieuw. Weggeven kan altijd nog dus hou ‘m nog even. Zal geen blijvertje zijn.

2 likes

Je weet het nooit bij mij :sweat_smile:

1 like

Klopt, gaaf ding!:grin:
Helaas erg prijzig……

1 like

Lekkere zonnige dag.

18 likes

Snap Ik wel… begin hem steeds mooier te vinden :sunglasses:

1 like

Aha ik zie wat je doet :shushing_face: Wil je hier je Submariner op gaan inruilen?

1 like

Ook vandaag de BB58 925… nu op leer.

16 likes

Haha nee. Daar krijg ik spijt van :joy:

1 like

Wie van de drie…?

17 likes

Spijt is wel inherent aan de horlogehobby. :see_no_evil:

Nog steeds spijt dat ik deze te snel hebt verkocht. :sob: Stiekem toch leuker dan staal. :neutral_face:

11 likes

Deze blijft ook gaaf. Denk dat je bij een wissel naar deze, de blauwe net zo hard gaat missen.

Wat een nare hobbie is dit toch…

2

1 like
  1. Ademt Tudor geschiedenis uit en heeft een (iets) mooiere band.
2 likes

De two tone variant. Heb je de versie met de champagne plaat gezien? Die is ook echt heel gaaf.

1 like

Exact hetzelfde hier… Dit is ook mijn enige wens om weder te kopen!

1 like

Op deze foto’s ben ik het eens met keuzes 2, alhoewel ik eigenlijk niet zo van het goud ben op horloges. Nooit aangedurfd …

1 like

3 is wat sportiever en valt meer terug op de historie. Mooi, maar niet voor zakelijk,meer vrijetijd.

1 like

Ja dat heb ik ook nog wel. Maar ik denk dat dat nog heel lastig wordt. We hebben hem allebei te snel weg gedaan. :sweat_smile:

Ja daar heb je gelijk in hoor. Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker. :joy: Maar ik kan ook niet alles houden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nogal… Onze ‘ex’ stond hier te koop voor €1500,- meer, in mindere staat :rofl::joy:, en dat was al minder dan zijn vraagprijs. Echt onvoorstelbaar. Hij is er ondertussen uit de verkoop gehaald…