Tudor Only deel V

De '58 maar weer eens op een nato gezet .

13 likes

En terecht een favoriet

1 like

Hier zou ik niet vrolijk van wordenā€¦ :expressionless:

ā€˜By far the most common ETA movement, you can find the 2824-2 in everything from a Hamilton Khaki ($426.99) to the much more expensive Tudor Pelagos ($4,250.00).ā€™

En waarom niet dan? Toch een bewezen uurwerk, wat op veel punten nog wordt geĆ¼pgrade door Tudor.

2 likes

Maar prijsfactor 10 x?!.. :confounded:

Still, many luxury watch brands have been criticized for using ETA movements in high-end pieces. Companies like Tudor and Panerai are well known for charging astronomical prices for their ETA-powered watches, the price you pay for prestige and heritage, I suppose.

Overigens ben ik bang dat deze nu toch op de wensenlijst komt te staanā€¦ Echter zit die er in het komend jaar sowieso nog niet in, met een minimum loon hier blijft er weinig over (niks zelfs, gaat meer uit :sweat_smile:)
Weldra dat gezeur over is, wordt het sparen voor de Panda

1 like

Deze valt in de categorie ā€œGeen Dumet tooltje gekocht maar wel over de levertijd klagenā€ :clown_face:

4 likes

Nou ik zou daar meer van denken ā€˜dat je vol genomen wordā€™, of ā€˜dat je je laat nemenā€™ā€¦ :smirk:

jij weet wat belangrijk isā€¦

Ik mis liever een ā€˜tā€™ dan in pijn in mijn k#nt heb :grin:

Nou ben er zelf ook wel ingestonken met Breitling & Panerai hoor, alleen heb ik daar dan meer ā€˜normaleā€™ prijzen voor betaald

Een merk moet het toch echt fantastisch doen als ze de boel ā€˜bel@zerenā€™ met hun prijs en ze worden dan op de koop toe nog met hand en tand verdedigd door hun afnemers

Er zullen maar weinig producten zijn op de wereld die dat lukt, zonder dat ze met pek en veren besmeurt worden op social media (en de rechtszaal)

Ik hou wel van een positieve kijk op het leven :wave:

2 likes

Effe lekker zuur komen zeiken in een positief topic. Top, bedankt :+1:t2:

5 likes

ik heb interesse in de tudor 1926 in 41mm, heeft iemand die toevallig?

ben benieuwd hoe de kwaliteitsbeleving is, de band ziet er namelijk zeer solide en mooi gemaakt uit, helemaal voor de prijs!

Dat is gegarandeerd bij @genesis. Wat een feestnummer!

3 likes

Hoezo ingestonken dan? Ik weet niet of je veel beter af bent met een Panerai in-house.

Dat is ook een beetje het hele ding. ETA voldoet prima, dus waarom zou je perse een in-house uurwerk willen hebben? In mij Tudor Prince loopt die gemodificeerde top-grade ETA binnen Rolex specs. Ik klaag niet. :v:

2 likes

Is dit niet dezelfde troll van een half jaar geleden?

4 likes

:cry:

Echt k*t

14 likes

Niet meer op reageren. Negeren dus.

1 like

Dat je het nog durft te posten. Vind dit echt een mooie uitvoering.

1 like