Tudor Only deel V

Wat zou die eerste coke vet zijn zeg!

2 likes

11 likes

Ik snap het geklaag over het fletse blauw niet hoor. Man wat een heerlijke mooie blauwtint heeft dit ding

15 likes

Mooi blauw!

13 likes

Zou het toch waar zijn voor 2022 :heart_eyes:

1 like

Hij heeft dit zelf geshopt he :man_artist:

1 like

19 likes

Je mist nog 1 kleur :slight_smile:

Weet ik… maar stel je voor dat deze uit zou komen :wink:

2 likes

Droom maar lekker door :upside_down_face:

1 like

Een OG gmt is meer dan goed genoeg :wink:

Tsjonge, ik denk ik ken die pop…pffffff, zie ik net op tijd dat het het vriendinnetje is van Kermit…
Alles OK verder met die zilverling, was voor mij de leukste aanschaf van 2021.

edit: of vergis ik me? isniemissPiggie

6 likes

Dan weten wij niet hoe snel we naar de AD moeten rennen :sweat_smile:

1 like

Samen rennen? :laughing:

1 like

Bij die MN heb je gemerkt dat je er gelijk bij moet zijn. Tof toch dat Tudor wel gelijk uitlevert als ze iets nieuws hebben, maar je moet wel vlot zijn.

Heb je er nog eentje kunnen bemachtigen?

1 like

Precies! Dat zag je ook bij de blauwe BB58. Als je treuzelt pis je voor maanden naast de pot. Als je de volgende dag meteen aan de telefoon hangt heb je gewoon de meeste kans. :crossed_fingers:

Oké een GMT versie van de BB58 staat genoteerd. Zijn er nog meer wensen voor de 2022 Tudor release? :smile: Ik hoop op een groene bezel BB58. Een beetje zoals de Harrods uitvoering. Wellicht ook een BB58 date.

3 likes

Tudor Submariner. Zeg het gewoon elk jaar, dan komt het misschien echt een keer uit.

1 like

Eigenlijk gwn een gmt, een two tone en een groene bezel, allemaal in een Bb58 formaat uitbrengen. Dan is iedereen gelukkig :slight_smile:

1 like

Uhm ja, leuk dat ze gelijk uitleveren, tegelijkertijd proberen ze hype te creëren ervoor en leveren dan ‘een paar’ om het gewild te maken/houden…

Het lijkt Rolex wel… o wait…

1 like