Een jaar geleden ja, nu niet meer.
Denk dat je gelijk hebt.
Maar buiten dat, het is een horloge dat opvallend modern is, zonder modisch te zijn.
Past in de lijn van Tudor historie, maar heeft een vlotte twist, is sportief, robuust, maar is ondanks dat ook gewoon bij nette kleding te dragen.
Kortom, het verenigt veel. Bovendien, en dat heb ik vaak gemerkt, in real life spreekt ie meer tot de verbeelding waardoor ook sceptici over Flag, herstel: over stag gaan.
Nou dat
Ja , heel tof
Leuk
Is die tapered…? Kan het niet zien en vraag het voor een vriend.
Bah
Eerder “chop this strap”
Mist deze nou zijn lumepip?
Jij bent wakker!! Goed gezien!
In afwachting van een nieuwe bezel. Zodra die er is kan die gewisseld worden.
Spontaan eruit gevallen ?
Laten we zeggen dat ik er een oog voor heb. Ben zelf aan het wachten tot ze de bezel van mijn zwarte hebben vervangen. Die mist zijn lume op 9 uur. Moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in krijg dat mijn nieuwe bezel wel keurig alles binnen gaat houden als ze het zelfs op de allernieuwste fxd nog niet eens voor elkaar krijgen.
Ja… kan er niks mooiers van maken.
Mwah. Denk dat het wel gaat meevallen.
Dit is patina.
We lezen erover, maar er zijn wel heel veel horloges waar ze gewoon nog in zitten
Wat een pechvogels zijn wij tweetjes dan hè?!
Zoiets. Ken 3 mensen inclusief jou en mij die dit overkomt.
Maar wat ik zeg. Totdat het hersteld is, noem ik het patina.
Dat begint al een club te worden dan. Misschien een keer een pechvogel meet-up organiseren .
Maar toch even serieus. Jij kent al 3 gevallen. Dat klinkt toch als meer dan een incidenteel probleempje .
Maar goed…… we gaan het meemaken. Ik ben te verzot op dat ding om hem om die reden weg te doen.
Haha…… bij een pip gaat dat nog wel. Bij het verliezen van je complete lume op 9 (lees: gat) wordt het wat minder makkelijk te verkopen
Ik noem 3. Maar dat is inclusief jou en mij.
Ken veel mensen en veel horlogegekken. Dus het valt nog wel mee