Tudor Only deel V

En dan nog dit: de eerste Tudor met inhouse uurwerk.

4 likes

Jahaaa, en…glasdekseltje

18 likes

13 likes

Het kerstcadeau aan mezelf. Erg blij mee.

18 likes

Ik begin m’n BB58 nu langzaam te missen. :sneezing_face:

Hopelijk brengen ze straks in maart iets tofs uit!
:green_circle: / :red_circle: :black_circle: / :red_circle: :large_blue_circle:

2 likes

Is de jouwe weg dan? :sweat_smile:

Geruild met @Tijner. :neutral_face:

Voor zijn Baltic. :rofl:

7 likes

Je hebt die knappe seamaster nog! Dat compenseerd wel :grin:

2 likes

22CBF66C-E686-4717-BC1A-4B2DF08FFB2C

1 like

En een flinke duit in het zakje voor het aanschaffen van zijn Datejust :joy::ok_hand:

4 likes

Gefeliciteerd! Ook tof op die band zeg :+1:

Thanks! Ja, vind hem op staal mooier smoelen, maar op deze band draagt hij wat mij betreft fijner. En dit was een heel mooi aanbod. Gekocht bij Gassan, daarna de kluis in en ongedragen te koop vierhonderd euro onder de listprijs full set plus factuur.

2 likes

Mooie deal!

Heel knap! Welke referentie is dit? En wat is (was) de list? En kastmaat? :slightly_smiling_face:

Is een 76214, 36mm.

1 like

Razend snel :+1:

1 like

Deze beauty nog maar is vandaag.

18 likes

Ik volg het tudor topic echt al een behoorlijke tijd. Het was mij nooit opgevallen dat dit dus vaker blijkt voor te komen, maar dit lijkt nu toch echt het geval te zijn. Het gebeurde al met de eerdere modellen/jaargangen en nu dus nog steeds op de nieuwe FXD.

Ik ga nu iets zeggen waarbij ik menig Tudor gebruikers ongetwijfeld tegen het verkeerde been aan ga schoppen.

Wat een rommel is het zeg. Het feit dat je een duikhorloge verkoopt waarmee je de gedachte hebt dat een ruig ding is waar je alles mee kan doen… En dan dit structureel voor blijft komen? Wat ontzettend jammer. Ze kunnen toch wel een blanke coating eroverheen zetten of iets dergelijks?

Misschien ben ik extra zuur omdat het bij mij voorgevallen is, met het horloge van @SSFS, maar ik denk de volgende keer wel 2x na voordat ik weer een Tudor koop.

2 likes

Mijn fxd heeft geen lumeproblemen. Zo dan, nu hoef je nog maar 1x na te denken bij de aankoop van een volgende Tudor.

3 likes

image
maar bedankt voor de opbeurende woorden.