Lekker man, goed van genieten !
Eindelijk! Echt één van de gaafste Tudors
Zeker gaaf,dank je wel
Thanks
Jaaaaahhh eindelijk,vind ik ook
Met dit koude weer slingert m’n BB58 iets te losjes rond mijn pols. Heb geen ruimte op de fijnafstelling om hem iets strakker te zetten (heb btw al genoeg geexpirimenteerd met het aanpassen van de band).
Helaas zijn de half links bij Uncle Seiko niet op voorraad, is er hier iemand die er vanaf wil?
hejj kerel, dit is natuurlijk wel heel vet!
Je hebt hiermee een van de interessantste uit het programma van een sympathiek sterk merk.
En wattissiemooi !!!
Genieten man!
Gefeliciteerd dus
Dank je wel Frank,ook voor jou mooie plaatjes van deze topper,die jij hier regelmatig post,
en waardoor ik helemaal verliefd ben geworden op de NF.
Heeft ff geduurd maar nu toch om de pols
Valt het jullie ook op dat er nauwelijks meer blauwe Black Bay 58’s in het verkoop gedeelte staan?
Ik weet waarom:
Ik ook
Blijft mooi spul. Heb de mijne ook weer om. Subtiel en stijlvol horloge.
Net gepost door Bulang, een artikel over de nieuwe FXD en Marine National. Mooi om te lezen.
Ik zat laatst nog te denken: de MN2021 is gewoon de intro van de moderne Tudor Sub…maar laat @Petteflet het niet horen
De vintage vibe zit hem in de BB58 en Tudor gaat met zijn tijd mee. Het is best een lijn die te volgen is.
Zo benaderd Bulang het ook … De opvolger van de MN Tudor Sub van vroeger. Niks remake, gewoon de moderne nieuwe MN Duiker.