Tudor Only deel V

Leuk stuk! Maar als we dan bij de strap options komen dan vind ik er geen een echt mooi staan. De fxd is niet echt een strapmonster te noemen.

Oké nog één keer dan. :sob:

De BB58 is een schitterende en eigenlijk gewoon perfecte uitvoering van de ‘allereerste’ Tudor Submariner “big crown” uit 1958. De allereerste Sub was van 1954.
Het duurde alleen slechts 5 jaar tot Tudor erachter kwam dat crownguards en die lekker opzichtige bezel best wel een must zijn voor die Franse kikvorsmannen. Zie daar de ref. 7928 in 1959. En eigenlijk is het model daarna vrijwel niet meer veranderd. Ja de crown-guards iets puntiger of juist vlakker. Maar that’s it. :ok_hand:

Dus als we die lijn zouden volgen. En teruglezen dat de Black Bay serie in 2012 is geĂŻntroduceerd, de BB58 in 2018, zou een opvolger mĂ©t crownguards a-la “Submariner” vijf jaar later in 2023 boven moeten komen duiken.

Nog maar een jaartje jongens! :partying_face: Maak me gek!! :crazy_face:

Edit: Een stempel “M.N. 22” op een Pelagos maakt mij de pis niet lauw. Een tof model! Voor wat het is. Maar voor mij geen opvolger van de Submariner.
Merken als IWC, Omega en met name Breitling durven te leunen op historische modellen. Tudor is altijd bang om Rolex boos te maken. Wordt tijd dat Tudor onafhankelijk verder gaat.

6 likes

Tja, Fixed lugs is lastig. Maar elke Nato past natuurlijk, keuze zat! Die van mij is besteld, en ik wacht vol ongeduld :wink:

(Erika maakt btw ook MN straps voor de FXD!!! https://erikasoriginals.com/mn-straps/pelagosfxd.php)

16 likes

Ben benieuwd wanneer ze weer gaan uitleveren! Wanneer heb jij hem besteld?

11 Nov.

1 like

daar had ik al eerder ook eens een photoshop aan gewaagd.

En nog wat spielerij

Maar inderdaad, wanneer komt ie

1 like

Yes :+1:

8 likes

Als je dan toch een kwartier moet wachten.
Mooi het wknd horloge alvast om .
Maar in mijn rechter arm laten prikken, want om mijn linker arm te ontspannen met deze dikke Tudor erom is onmogelijk :wink:

11 likes

Jullie mening wordt gewaardeerd Tudormigo’s

Heb je eindelijk de mogelijkheid je bezel in te stellen, doe je het niet​:sweat_smile::crazy_face:

4 likes

45 minuten bezig geweest voor de juiste foto, toen werd ik weg gestuurd :crazy_face:

2 likes

Wilde deze foto ook nog even in het Tudor Only plekkie plaatsen. Zo’n schoonheid hoeft niet verstopt te blijven :). Inmiddels een aantal weken om de pols en geen moment spijt gehad.

17 likes

Deze krijgt veel meer polstijd dan ik had verwacht. Gewoon een toppertje :ok_hand:

18 likes

18 likes

:heart_eyes:

14 likes

Schitterende set kerel!

1 like

Dank je :+1:

1 like

20 likes

Wat een schitterende foto!

Wat een schoonheid.
Nu we toch onder elkaar zijn, hoe zit dat met de rode datum op de LHD? 2021 versies lijken dat niet te hebben, of zijn er meerdere versies?