Minimaal dit bedrag voor een nieuwe bezel, naar wat ik begreep van de AD.
@SSFS en ik zijn hier ook bekend mee helaas. Zuur @toom123!
Vandaag deze om de pols. Eventjes de enige van waarde wegens servicebeurt op de andere.
Voor de mensen die het verhaal van de Pelagos van @SSFS en mij gevolgd hebben mbt de missende lume op de Pelagos bezel… Deze is in de garantie gefixt. helaas kwam hij wel terug met echt gigantisch veel speling op de bezel. Dus hij is nu (weer) sinds 28 december weg. Dit totale geintje speelt al sinds 1 december.
Balen zeg! Hopelijk is het snel (definitief) gefixt allemaal
Nou…… je bent de zoveelste al. Zoals @Otis al aangaf is die van mij al sinds 1 dec weg. Ik begin echt steeds minder vertrouwen te krijgen in dat de nieuwe bezel dit probleem niet meer zal vertonen. Op de pelagos fxd beginnen ook steeds meer mensen dit soort klachten te melden (Google maar). Gewoon een heel slecht design.
Het is (of was: heb hem vanwege de reparatie al bijna twee maanden niet meer tot mijn beschikking gehad. ) mijn meest gedragen horloge. Wil hem graag terug maar ik twijfel of hij blijft. Zul je net zien dat straks de garantie voorbij is en het nog een keer gebeurt.
Ik was dolenthousiast toen ze de FXD aankondigden. En dan kwam de melding “lumed bezel” en ben ik meteen afgehaakt. De verhalen van die Tudor bezels zijn legio, en zoals je zegt: eens de garantie voorbij is, heb je net de pech dat er weer een stuk lume uitvalt.
Mocht dit een merk uit een andere stal zijn, zou er veel meer gedoe om zijn (denk ik).
Ik hou het wel op de aluminium bezel van de BB58
Precies wat ik had. Duur grapje. Houdt me tegen om ooit nog een Pelagos te kopen terwijl Ik het eigenlijk een van de mooiste duiker vind die er is. Heb nog geen goede vervanger gevonden. Maar we hebben nog ff tot de zomer.
Haha ja mijn potje is ook bijna leeg hoor .Eerst weer even sparen voor er weer wat komt .
Dat heb ik dus ook…
Enige die een beetje in de buurt komt is damasko met zijn DC80 of DC86. Maar de pelagos blijft vele malen dikker naar mijn bescheiden mening.
Bedankt voor jullie reacties. Horloge is niet van mij, maar can een vriend. Pas paar maanden oud, dus terug naar S&C ermee
Gelukkig zit er vijf jaar garantie op.
Haha vast aardig wat mensen. Vind het zelf echt een fijn duo. Vind jouw DD en Harrods ook erg fraai👌🏼
Ook prachtig duo
Dit is nu hoe mijn combi er uit ziet