Tudor Only deel V

Nog meer lume dat uit de bezel kan vallen dan bij de reguliere Pelagos :grin:

Ik ben een tudor fan maar dat ze dit nog niet knap onder controle hebben en dit buiten de garantie niet alsnog kosteloos knap oplossen is echt beschamend.:disappointed:

9 likes

Dan ook nog maar een plaatje van mijn 58 ,gewoon omdat het kan :wink:

23 likes

14 likes

Pffffff 3 maanden :woozy_face:

Wat is er loos dan ?

Oké , wel balen man dat het zo lang duurt , heb zelf ook een garantie dingetje gehad met mijn 58 die toen ook opgestuurd moest worden . Had deze na 5 weken retour .

18 likes

19 likes

Grote block :snowflake:

23 likes

@Spoon1 ik zie jou liken, gooi die sub er nog een keer in. Of verdient hij inmiddels een nieuw baasje :relaxed: ?

1 like

Nee nog steeds niet :blush:

Archiefplaatje dan maar…geen tijd voor nieuwe

20 likes

:drooling_face: :revolving_hearts:

1 like

Lunchtijd.

10 likes

Bah :sleepy:

Nou nou, deze doorlooptijden gevoegd bij de Pelagos bezel problemen en garantie die soms wel soms niet opgaat, maakt het er niet rooskleuriger op.
Daar trek ik uiteindelijk toch mijn conclusies uit als ik een horloge wil kopen.

Daarom is het zo jammer. Prachtig merk met mooie modellen. Dat moet toch beter kunnen lijkt mij🤓.
De service beter “uitlijnen” met de reputatie van Tudor.

1 like

Tijd voor koffiepauze :coffee:

WFH

29 likes

Blijft toch een geweldig exemplaar :heart_eyes:

1 like

Daar issie weer :drooling_face:

1 like

Ik heb deze Aeronaut GMT een paar maanden en merk dat ik hem zeer regelmatig draag. Wat een fijn horloge is dit zeg.

Zijn beperkte hoogte van 10.2 mm draagt daar zeker aan bij, evenals de maten. Afwerking en details van het horloge zijn echt fantastisch.

Evenals de staat ervan, deze is nieuw aangeschaft eind 2020. Jammer dat je ze maar zo weinig tegen komt.

15 likes