Wil ik ook nog, de dd, maar even echt gewoon niet te verantwoorden extra uitgave. Andere hobby’s en nieuwe meubels krijgen even prioriteit. Laatste aankoop is van november en het lijkt al eeuwen geleden. Zucht.
Zeker een prachtige Tudor! Zie je niet vaak.
Nog ééntje van gisteren
Dit idee deed al mee met de vorige hf foto wedstrijd, maar ik was niet tevreden van de foto zelf. Dus nog maals eens opnieuw gedaan
Soms vraag ik mij wel eens af hoe die aluminium bezel er over 30 jaar uit zal zien… zal het nog wat vervagen? Ik vind hem af en toe nog te steriel. Anderzijds… moet ik deze eerst nog maar eens zo lang zien te houden.
Heb mijn 58 nu ruim 2 jaar ,gaat altijd mee op vakantie ,zeewater , chloorwater dagje naar het strand .
Maar nog niets aan het vervagen hoor.
Nu weer eens de 36 om ,ook toch echt een topper. Zou eigenlijk niet kunnen kiezen als er 1 weg zou moeten.

:
Die van mij zag het levenslicht in september 2018, al heb ik hem zelf nog niet zolang.
Goed om te lezen dat je in principe niet kan kiezen voor als je er een wet zou moeten doen. Zo’n 36 lijkt mij ook wel wat, maar ik probeer de “collectie” bescheiden te houden in aantallen.
Als hem toevallig zie liggen bij een juwelier ga ik passen . Succes met je nachtdienst!
Bedankt ,al weer bijna klaar nu .
Heb zelf ook maar een collectie van drie stuks en dat is ook genoeg voor mij
Aan het tijdstip van deze post te zien had jij ook nachtdienst .
Ik wou dat ik die zelfbeheersing had. Al moet ik zeggen dat ik het de laatste tijd moeilijk vind om nog een model te vinden die ik graag erbij zou willen. Maar een twee of drie piece collectie zal het hier niet snel worden. Ik streef ernaar de 6 te halen.
6 is ook nog netjes toch heb er wel eens meer gehad dan 3 hoor maar dan zijn er altijd bij die dan niet meer gedragen worden .
Dit is de collectie zoals die er nu uit ziet .
Nette collectie toch, iets om blij van te worden .
Zal mijn Tudor ook maar weer eens laten zien, zie hem weinig voorbij komen. Is toch ook wel een mooie hoor .
Als ik nog lang op mijn Explorer moet wachten koop ik die erbij