Tudor Only deel V

Weet iemand welke grootte schroevendraaier er nodig is voor de band schroefjes van de Black Bay 58?

Ik ga maar eens een Bergeon draaier ervoor aanschaffen en wat loctite want ik zag een schroefje er wat uit komen gisteren :no_mouth::no_mouth:

Ik wil sowieso ook een bergeon wisseltooltje, ik denk de 7767 of de 6767 (volgens mij is alleen de grip wat anders tussen die 2, tips hetzelfde).

1 like

Dat is de 14 m/m tip de grijze Bergeon schroevendraaier gebruik ik er voor! :+1:

2 likes

32 likes

26 likes

Is die pip er nou nog niet…. :wink:

1 like

Staat je :ok_hand:

1 like

10 likes

Al dat bb58 geweld… ik wil hem ook!!! (Maar eerst de sm300 watchco de deur uit).
Bracelet ligt al op de 58 te wachten :grin:!
#norivets

15 likes

Daar hoort een sub op :laughing: geen bb58

Bb58 :heart_eyes:

17 likes

Mogge. Lekker in de zon

22 likes

Ja , eindelijk weer een zonnetje :sunglasses:

15 likes

Maar het past wel precies, en ik kan me geen mooie oplossing voorstellen om van de rivets af te komen :slight_smile:
Tudor sub is er geweest maar wil ook weer wat moderners in de box waar ik wel gewoon mee in het zwembad spring.

2 likes

True, mooie band ook! Voor een mooi bedragje van marktplaats gehaald toch?
Als hij inderdaad past op de bb58 zal dat zeker niet mis staan

1 like

Ik stoor me totaal noet aan de rivets, als je dat wel doet is het een leuke oplossing. Op de nato kopen is dan wel een hele leuke optie!

1 like

Die banden zijn bijna niet aan te komen toch?

10 likes

De rolex en oude tudor oyster banden passen precies op de bb58 end links en de afwerking is ook identiek.
Deze inderdaad behoorlijk scherp op MP zien staan. Zo scherp dat ik bijna twijfelde tot ik er achter kwam dat ik de aanbieder zelf kende (en volledig vertrouw).

3 likes

Totaal geen last van , vind die rivets juist bij de vintage uitstraling passen van de BB58 :hugs:

Heb eens een non-rivet band op de GMT gezet (want faux rivets, bah!), maar uiteindelijk toch de band mèt de rivets erop gehouden.
De band oogt nl wat slanker en meer vintage (door de smallere middenschakels). En met dragen vallen die rivets niet op.

12 likes

Band is te koop (horloge uiteraard niet)

12 likes

Zaterdag Whiskey-dag met @richie de Tudor en de Meistersinger op de Laphroaig Triple Wood.

13 likes