Tudor Only deel V

Oe, die is lekker… Proost heren!

1 like

Ja ,dit dus :+1:

1 like

Ik heb niets met staal, behalve de BB58. Die loopt zó mooi taps toe. Fraai en mijn enige horloge wat ik op staal draag. De 36 altijd op de canvas band of op leer.

2 likes

Die rivets zie je geeneens :crazy_face: (zonder :nerd_face:)

2 likes

En? Gekocht? Laat ons niet hangen met een open einde!

7 likes

Zie je weinig in het wild maar ze blijven wel erg gaaf!

1 like

23 likes

Klinkt ergens logisch toch. Het is nou niet dat je ermee gaat duiken op een leren band. Dus ja het oogt wel dressy toch? Misschien bedoelde hij dat wel?

Wel een heel toffe aanwinst :sunglasses: maar een schandalig verhaal zeg :woozy_face:

1 like

Mooi zeg zo op t rubber!

1 like

Fijne zondag Tudormigo’s :hugs:

22 likes

Het ligt er natuurlijk aan wie je treft. Maar als je pech hebt wordt je bij de AD geholpen door een lieftallige dame van de afdeling sieraden met 0,0 gevoel voor horloges.

3 likes

Is gewoon een echte duiker :wink:

Dit is een Sports-watch :hugs:

9 likes

Heb ik nog niet vaak gehad, maar eerlijk gezegd: die keer dat het een jongedame was die er niet zo veel van afwist, was een van de meest aangename bezoeken. Geen gedoe over “dit binnenwerk zus en zo” en al die blabla die je toch al wist omdat je natuurlijk al maanden op HF en co zat te lezen.

Nee, gewoon “kijk maar rustig en wilt u misschien nog een glas?” … heb zonder veel twijfel gekocht. En ik draag hem nog steeds, zo ook vandaag!

En al zeker omdat die blauwe band een synthetische soort van suède is.

11 likes

Oh dat is ook wel zo hoor. Ik ben ook al eens leuk geholpen door zo’n jongedame die er heel onbevangen in stond en niet zo’n air had als sommige meer senior verkopers. Sindsdien maak ik ook altijd heel specifiek een afspraak met bepaalde verkopers. :sweat_smile:

Maar ik moest wel hard lachen toen ik naast mij aan de tafel een keer een verkoper zat die een Hublot kwam inleveren voor reparatie. De dame zat het merk op te zoeken in de computer en vroeg of het een AP was. :+1:

1 like

Niet elke band verdraagt het even goed, maar over het algemeen heb je gelijk hoor! En de meeste bandjes zijn niet zo duur. Als er eens eentje wat krimpt of slecht verkleurt, dan kan je ze makkelijk vervangen.

Ik heb het 1 keer voorgehad. Was ook zo’n ding van tien euro of zo. Heb er geen slaap om gelaten.

1 like

19 likes

Anders canvas vand laten maken door Diaboliq Die kan mooie grijs en zwart tinten leveren en staan super op zn zilveren BB

1 like

Echt in potentie een hele toffe combinatie, Dennis! Na mijn probeersel van vorig jaar met een aftermarket 93150 heb ik mijn BB58 verkocht. Nu ik er weer een heb kriebelt het weer! Jammer dat ze zo slecht te vinden zijn, of ik kijk gewoon heel slecht.

1 like