Tiger time
Kan iemand mij helpen. Wat voor type nato zit er eigenlijk op de Tudor FXD? En waar is een soortgelijke (en hoge kwaliteit) type bandje te koop?
Zonder de tekst de lezen dacht ik eerst huh? Erg tof
Mooie combi dit
Wat is de lug-to-lig van zo’n small block? Ik kan 't maar nergens vinden. Iemand?
nog even op Google gekeken maar kan het niet vinden .
Ik stem voor pelagos. Niet dat ik de bb58 niet mooi vind, maar de pelagos is net iets dat bijzonderder. Moderner. Vernieuwend.
Mooie combi, is dat rog leer?
Zou het zo laten. Je kan het polijsten maar na verloop van tijd komen er wel weer krasjes en dat valt nou eenmaal niet te voorkomen.
Opruiming gaat beginnen Tom?
Nooit geweten dat die kast keramisch was joh! Die was er al vóór de keramische black bay toch? (Ik dacht dat die neergezet was als de eerste keramische Tudor namelijk…).
Maar goed. Bovenal: mooie (en toch wel bijzondere) aanwinst!
Alleen deze vooralsnog. Heb een andere duiker incoming en verwacht de FXD ook nog binnenkort
Laten. Morgen gepolijst = overmorgen verse krassen. Na verloop van tijd wordt de finish van je clasp gewoon bepaald door die kleine krasjes die er opgekomen zijn tijdens het gebruik in plaats van de krasjes die zij erop gezet hebben in de fabriek (maar dan noemen we dat liefdevol “brushing”).
Als het je stoort, laat het dan gewoon doen wanneer hij binnengaat voor onderhoud.