Tudor clasp op mijn jubilee geknutseld.
Nog wel wat afwerking te doen… maar ohoh.
Foto’s van het vooraanzicht ?
Vooraanzicht
Tof! Geeft een totaal ander gezicht
Ziet er netjes uit! Wordt tijd dat Tudor zelf eens een stalen jubilee gaat maken voor BB’s.
exact, zal waarschijnlijk wel duur worden
Lekker zeg, kan ook wel een zonnetje gebruiken ;).
Zelf nog nooit op een rubberen band gedragen, lijkt mij wel ultiem draagplezier. Vraag me alleen af of het dan net “te” blauw zal worden
Hij is wel lekker blauw ja
Ik wil eigenlijk ook nog de zwarte (of grijze) Vanguard erbij in maat Short 110/70. Dus als iemand die toevallig nog heeft slingeren en hem niet gebruikt…
Het heeft z’n charmes. Ik merk dat ik snel dingen beu geraak, dus af en toe eens op zo’n fel blauwe band, eens een groene canvas, een donkerblauwe MN, terug op de stalen band … variety is the spice of life.
Het helpt dat ik blauw een mooie kleur vind. Te veel blauw lijkt me nogal onmogelijk
Wat een gaaf ding hè!! Die van mij ligt dus al sinds 1dec bij tudor vanwege de uitgevallen lume. Ik mis dat ding hard. Zeker als ik dit soort fotos zie!
Snap ik… dat is echt wel extreem lang 2 maand voor een bezel insert
Ze hadden hem “soort van” gerepareerd. Maar er zat zoveel speling op de bezel , het leek wel een wipwap. Dus hij kon weer terug. Na oud en nieuw schijnen ze de complete voorraad te gaan inventariseren en pas ergens in de tweede week januari worden de reparaties weer opgepakt… dan duurt het inderdaad wel even ja…
Tudor reparatieservice is niet echt aan te bevelen. Maar je hebt zo weinig alternatieven
Tot nu toe nog geen gebruik moeten maken van de service (hout vasthouden)
Hopelijk komt het snel in orde voor je en voor @Hiemstra
Lijkt anekdotisch wel een standaard praktijk te zijn. Mij hebben ze (voor een ander merk, weliswaar) bij de AD in december ook gewoon gezegd: u mag uw horloge achterlaten, maar het onderhoud zal pas midden januari kunnen beginnen dus u kan het even goed nog even dragen als er niets mis mee is.
Ik denk dat de vakantieperiodes dit soort dingen bemoeilijken, en dat zijn natuurlijk de momenten dat ik tijd heb om even binnen te springen.