Tudor Only deel V

'Hmm dat klinkt allemaal niet heel hoopgevend. Wellicht groeit Tudor ook gewoon te hard? Ze lijken ieder jaar flink te groeien als ik de grafiekjes bekijk. Wellicht loopt hun reparatieafdeling daarop achter.

1 like

Ai, gaat/moet het horloge ook dan helemaal terug naar Zwitserland ipv dat ze bv een insert of bezel afsturen naar de AD alwaar die dan - terwijl je wacht - even omgewisseld wordt?
Ik dacht altijd dat de AD alles aan de buitenkant van het horloge zelf mag/kan omwisselen.

Een crosspost, maar mag hier niet ontbreken :blush:

16 likes

16 likes

Mooi horloge die BB58 925. Geen verkleuring van het zilver te zien nog ? Hoor verschillende verhalen.

1 like

@ATallGuyCollectingWatches die van mij ligt momenteel inderdaad in Zwitserland. (Voor het wisselen van de bezel :flushed::flushed::flushed:)

1 like

Verkleuren doet ie wel, maarrrrr op de delen waar eigenlijk nooit iets langs strijkt, dus tussen de lugs bijvoorbeeld.
Maar het is niet dramatisch, zwart wordt het niet, wel de zilverkarakteristieke donkere toon.
Ik zou er niet wakker van liggen, maar een stalen horloge lijkt cleaner.
Het is geen item voor mij, maar als je een fan bent van ultrastrak en clean, is zilver niet een voordehandliggende keuze.

1 like

Daar was ik al bang voor. Bedankt :+1:t2:

1 like

Hahahaha, dus je blijft het doen met de foto’s?
:wink:

1 like

7 likes

Ben bang van wel… :slightly_smiling_face:

1 like

3 jaar wachten…. Al heb ik begrepen dat sommige AD’s al een wachtlijst hebben met 15+ aanbetalingen per filiaal. Rolex gekte

2 likes

Ik vind de 925 ook übercool.
Maar ik denk toch dat het zilver te broos zal zijn en ik dus liever een stalen hou.

Misschien gewoon maar eentje naast de blauwe nemen…dat zou wat zijn!

Wat denken we? Kunnen die 2 naast elkaar?

1 like

Alles kan, maar ik zou het niet doen. Ik heb er ook over getwijfeld en zitten passen maar ze overlappen te veel. De blauwe wint dan voor mij.

2 likes

Heeft de BB58 ook lange tijd gehad. Maar dat is ook gaan liggen. :sweat_smile:

Ze zijn daar wel handig genoeg om de insert te wisselen. Je kunt het nl. ook bestellen als de bezel(insert) verloren of beschadigd is, dan hoeft het horloge ook niet naar Zwitserland.
Als de bezel zijn lume verliest lijkt me dat reden om de insert of hele bezel te wisselen (bij de AD) ipv de insert van nieuwe lume te voorzien. Als het hele horloge daarvoor - lang - naar Zwitserland moet heb je dus dubbel nadeel.

1 like

En dat is slechte service in mijn ogen, klant wordt dan opgezadeld met een extra probleem.

2 likes

De jouwe is weg voor problemen met het uurwerk toch, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Maar het is onnodig om het hele horloge heen en weer naar Zwitserland te laten gaan voor een onderdeel dat aan de buitenkant zit en in een paar seconde verwijderd is.

1 like

… hoop van niet :frowning:

1 like

Ik begrijp ook totaal niet waarom dat nodig is. Kwestie van klik klak zou ik zeggen. Maar goed………

2 likes