Tudor Only deel VII

14 likes

22 likes

Nog een fijne dag Tudormigo’s :hugs:

19 likes

16 likes

Zo een lekker ding om op de foto te zetten :star_struck:

44 likes

Haha, ja ik krijg er ook geen genoeg van .
Moet iedere dag gewoon weer een foto maken, :grin:
dus sorry voor die Pelagos spam :scream:

2 likes

Draag na t werk vrijwel alleen nog maar de Ranger of de Navitimer.
Dus, yes de keuze blijkt perfect te zijn.

17 likes

1 like

NA :sunglasses: wat een heerlijk horloge! Vind dit wel kwa prijs kwaliteit de topper van Tudor!

21 likes

Nou vind ik de foto’s in dit topic sowieso van hogere kwaliteit dan in andere topics. Dus alleen daarom moet je al een Tudor blijven houden, zodat je iedereen hier kan voorzien van mooie foto’s! :grin:

Ik zou precies hetzelfde doen als ik een Pelagos had.
Mijn grail watch, de Omega Moonwatch blijkt met zijn 42mm toch iets te groot te zijn voor mijn pols, dus die is geschrapt van de lijst. Ik zit er ook dan ook zwaar over na te denken om na mijn sabbatical mezelf op de lijst te laten zetten voor een Pelagos 39…. :see_no_evil:

2 likes

Hele fijne foto weer.

1 like

Denk dat deze volgend jaar gewoon te koop zijn .

Zeker een topper, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Ja, lekker om weer even een BB58 te zien tussen al dat nieuwe Tudor geweld :wink:

2 likes

X-Post. Blijf gefixeerd op deze :wink:.

Gr, Vigorelli

15 likes

Heb je hem wel eens gepast? De nieuwe variant draagt verrassend compact. Geloof dat de diameter 40 bedraagt zonder crownguards, en met 42.

Lug to lug is hij 47.2mm. Dat is korter dan de bb58, en hij is ook niet heel dik. Prima geschikt voor kleinere polsen.

3 likes

Jep, hij kan ook wel, maar persoonlijk vind ik hem te groot ogen. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant is het ook niet erg. Mooie reden om voor een Tudor te gaan, die qua geld wellicht ook beter in het budget past :sweat_smile:

9 likes

Mooi deze ! Valt absoluut niet als een 42mm

2 likes

past toch goed

2 likes

Sunburst…totaal onopvallend gedurende de dag maar met kunstlicht komt het tevoorschijn :sunglasses:

Na paar dagen dragen toch twee minpuntjes gevonden…
Ik mis toch de datum en merk nu pas hoe vaak ik per dag op zoek ga naar de datum op mijn horloge :grinning: maar simpel op te lossen met mijn telefoon.

Ander serieus puntje… onderstaand martelwerktuigje is een hel voor onder je nagels :grimacing: Zeker als je hem net hebt en 100x af doet om te passen, foto’s te maken, te laten zien, etc.

16 likes

Lug to lug kan die ook zeker. Zelf vind ik dat de dial best groot is. Ook buigen de lugs niet naar beneden, of misschien niet ver genoeg, waardoor die als een pannenkoek op de pols ligt. Dat vind ik dan wel een beetje zonde…

MAAR… omdat het een Tudor Topic is, weer lekker on-topic gaan… dus bij deze even een fotootje :laughing:

16 likes