Tudor Only deel VII

Wat een onzin zeg. Dat ding is helemaal niet zeldzaam. Het is een enorm massaproduct. Met een beetje geduld of een paar honderd euro meer heeft de ECHTE liefhebber er zo een. Of je loopt even langs de dealer…

Tudor is het nieuwe Rolex.

2 likes

Number4 is een topper. Ik kijk ook telkens naar zijn nieuwe aanwinsten in de hoop dat ik eens een keer misbruik kan maken van zijn flipperitus

2 likes

Ha Michiel :raised_hand:

Is er een beetje onrust, zit je opeens hier :wink: gezellig man :beers:

Wat gekker is, dat iemand 700 euro boven list heeft betaald voor een horloge wat afgelopen weekend 100 keer is uitgeleverd via de AD. :joy: Ik voorzie zomaar dat deze Pelagos harder gaat afschrijven dan de BB58 ooit heeft gedaan. :rofl:

Tijd voor een Pelagos-Only. :clap:

3 likes

Dat zei ik ook tegen mijn baas. Op de vraag waarom ik meer zou willen verdienen zei ik dat ik nog wat horloges op mijn wensenlijstje had staan. Helaas was die motivatie niet goed genoeg :rofl:

3 likes

Is in Amerikaanse bedrijven met bonus cultuur vaak wel een goed argument. Maar dat is nu even niet relevant.

1 like

Hahaha. Je bent voorspelbaar. Laat me toch.

1 like

Klopt, broeder.

Zeker!

1 like

Je zou het niet zeggen maar in Breitling only is nooit gedoe.

2 likes

Mwaah. Dat betwijfel ik dan weer. Het is n veel fijner horloge.

1 like

Maar goed.

Is er al een pelagos39 met matte plaat?
Zo lijkt het net een Hulk voor een vierde van de prijs.

.

13 likes

Komt ie weer met zijn aardappel foto’s… :joy:

17 likes

:champagne:

:champagne:

Pro

:champagne::champagne::champagne::champagne:

3 likes

The truth is out there :sunglasses:

Respect. Heel mooi horloge op de dial na. :grin:

1 like

Hm je hebt gelijk @Brick

Iemand nog een Pelagos kopen? @Number4 ?

22 likes

Is de pelagos 39 trouwens net zo tandjes scherp als de ranger?

Deze termen spreken elkaar wel een beetje tegen.

Beetje net zoals autoverkopers echte en vooral eerlijke liefhebbers zijn :sweat_smile:

4 likes

Kijk. Matte is zoveel mooier.

Wedden dat ze de pelagos39 nog een keer uitbrengen met een matte dial?

2 likes

Nogmaals, ik stoor me niet aan de sunburst. Zou zelfs durven zeggen dat ik het mooi vind… :scream:

Mat is ook mooi. Doe maar in een ander kleurtje en dan komt die ook wel een keer :smile:

2 likes