Brick
1487
Maar jij bent dan ook wel het klassieke voorbeeld van een Hulk liefhebber. The shiner. 
Nee zonder dolle het is een mooi horloge.
Ik besef mij terdege dat het bij de winkel waar ik was, a propos, prachtige winkel met aardige mensen, niet het aller flatteuze licht was.
Maar goed. Ik ben zelden van de extreme sunburst dials op een toolwatch.
Uitzonderingen daar gelaten. Waaronder deze
24 likes
JuKo
1489
Dan neem ik tegen die tijd je Sunburst wel over 
1 like
JuKo
1491
Hmmm ik zie nu ook dat Wristcandy een Pelagos binnen gaat krijgen en gaat verkopen voor €4750,- 
4750 is het nieuwe 4170 
1 like
Spoon1
1493
Lekker…die komt voorlopig niet van mijn pols af 
Mooie clasp ook
15 likes
Klopt! Enkel goede ervaringen met hem.
3 likes
Weer even wat anders dan al die Pelagossen en Pro’s… 
34 likes
Pagode
1496
Blijf hem mooi vinden en helemaal af op een nieuwe Ranger band 
2 likes
pasd
1501
Nog een fijne dag Tudormigo’s 
19 likes
Zo een lekker ding om op de foto te zetten 
44 likes
pasd
1505
Haha, ja ik krijg er ook geen genoeg van .
Moet iedere dag gewoon weer een foto maken, 
dus sorry voor die Pelagos spam 
2 likes
Mozaiek
1506
Draag na t werk vrijwel alleen nog maar de Ranger of de Navitimer.
Dus, yes de keuze blijkt perfect te zijn.
17 likes