Tudor Only deel VII

daar gaat die weer :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

When one meets the other :heart_eyes:

13 likes

is toch de normale

2 likes

Dan klopt de 700,- EUR wel :grinning:

Deze nog eens een dagje om. Krijg last van flipperitus dus deze MN21 FXD mag denk ik vertrekken :thinking:

Dus als iemand echt opzoek is naar een MN21 let me know

15 likes

Nog steeds onder de indruk… wat een ding :star_struck:

27 likes

De grote en mooiere broer :stuck_out_tongue_winking_eye: op Diaboliq canvas.

18 likes

#metoo

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

18 likes

11 likes

16 likes

18 likes

Ik heb mn pro ook hier gekocht en hier voor t zelfde teruggeplaatst. Wel staat hij duurder op mp

1 like

Laten we het leuk houden! Change of subject (kind of)

31 likes

Even voor de duidelijkheid, ik heb de Pelagos 39 vandaag overgenomen op het forum :wink: en wat betreft @Number4 ik kan uit ervaring spreken dat hij oprecht, eerlijk en ter goede trouw is en ook een echt horloge liefhebber :+1:t2:

17 likes

Of je kan een ander het gewoon gunnen zonder oog op winst of zelfbelang :+1: @Spoon1 hoe gaat het met die 39? :grin:

3 likes

Zullen we het maar weer over Tudor hebben? :blush: Dan houden we het gezellig :kissing_heart:

2 likes

Tjonge wat een armoe zeg dit geneuzel… Als je andermans winst dan wel verlies zo belangrijk vindt dan verdien je waarschijnlijk zelf niet genoeg.

1 like

Gaat er volgens mij niet om of iemand wel of niet genoegen centen heeft. Maar meer om het feit dat het voor de liefhebber hier op het forum verziekt zou worden.

8 likes

Graag niet zo lelijk tegen @number4
Ik hoop dat ie nog een keer wat leuks koopt in 36mm van Rolex en dan zijn flipperitus toeslaat😄

Maar serieus, deze man is echt een oprechte liefhebber, die weliswaar wat snel wisselt. Dat wel :ok_hand:

4 likes

Ik dacht ff dat ik in Rolex only zat met dat geneuzel over winst.
Maar toen bedacht ik me ineens, Rolex schrijft momenteel af als een malle.

Iemand nog een Tudor te koop? Ik wil ook centen verdienen.

3 likes