Tudor Only deel VI

Niet de eerste, volgens mij waren er al 1 of 2 anderen. Die van mij komt van een relatief kleine AD in Duitsland. Het lijkt erop dat de uitlevering daar sneller op gang komt dan hier in Nederland.

Thanks! Zeker prettig! Het meest opmerkelijke is de impact van het (gebrek aan) gewicht op het draagcomfort. Ik ben inmiddels fan van titanium. :slight_smile:

2 likes

Heel fijne banden, staat goed ook.

1 like

Dat er nog maar vele fotodumps mogen komen, wat een prachtige aanwinst zeg .
Ben heel benieuwd hoe deze draagt aan het uiterlijk mankeert in ieder geval niets .
Een prachtige aanwinst en ik wens je veel draagplezier.

image
Zo tof dit. :heart_eyes:

11 likes

Dank u!

Bizar he? De vergrotingsfactor is mega en nog steeds zo scherp afgewerkt. Dat doen ze wel lekker bij Tudor.

4 likes

Hoppa! Gefeliciteerd, een topper!

1 like

Nadat ik al een paar keer in dit topic te hebben gekeken, nu maar eens een berichtje posten om mezelf eens een push te geven haha.

Ik ben van plan om mijn al kleine collectie van acht horloges terug te brengen naar vier horloges. Drie mogen er blijven en het plan is om vijf horloges in de verkoop te doen zodat ik wellicht daarmee een Tudor kan financieren (en dan nog een gedeelte moet bijleggen).

Momenteel zij er drie die ik wel heel interessant vind. Dat zijn de Black Bay 58 in het blauw en zwart, waarvan de blauwe de voorkeur heeft momenteel. De Black Bay 36 in het zwart vind ik ook heel erg gaaf en tja…. Wellicht nog een vierde nu de kleinere Pelagos uit is?

Mijn interesses schieten nog alle kanten op :rofl: Wie weet door wat mee te doen in dit topic dat er uiteindelijk eentje is die het hardst naar me roept :grin:

6 likes

Hier nog de pelagos :blue_heart:

20 likes

Hier ook de FXD

Die band is zo fijn. Jammer dat hij wat minder blijft plakken na een tijdje. Gewoon een keeper erop van een 22mm nato helpt

17 likes

Ik heb denk ik nog wel een siliconen keeper (zwart) in 22mm.

1 like

Thanks. Dat is ook een optie. Heb nu een mat stalen.

Ziet prima uit maar misschien iemand anders.

7 likes

14 likes

Ook mooi, wat mij betreft, is de BB58 925. Zilveren kast en taupe wijzerplaat. Simpelweg :heart_eyes:

12 likes

Af en toe vraag ik mij af of ik niet af kan met een duiker in een segment lager dan deze, maar hij blijft als ik 'm draag altijd erg lekker.

15 likes

Grappig hoe ervaringen verschillen, ik vind de band echt helemaal niks, irriteer me zo aan het flapje wat eruit steekt :slight_smile:

2 likes

20 likes

15 likes

15 likes

Dit shirt kan geen toeval zijn.

1 like

Je zou het haast denken, maar toeval bestaat.

2 likes

BB Peo ligt al klaar op het kastje voor morgen, dus zo staat de pols er nu bij……:joy:

1 like