Proficiat! Hoop dat de pet jou wel past
El-Cheapo zwart canvas. Gaat er straks weer af.
Camestrap ligt in de week, morgen experiment met de strijkbout in de hoop dat ik hem een fractie breder kan pletten en rekken.
Prachtig gefeliciteerd!
Er was laatst iemand die een BB eta rouge zocht… Kan daar niks meer van vinden.
Weer iemand wie dat was? Ik ga de mijne verkopen.
Prachtige foto. En wat zou die ook lekker zijn met een matzwarte plaat.
Jaloersmakend al die FXDS opeens hier.
Gr, HJR
Hoi Tudor, lezen jullie mee hier? Svp de BB36 in het rose goud gaan maken. Zie onderstaand voor een zelfgemaakte impressie. Wat vinden jullie?
Niet mijn smaak. Een toolwatch hoort staal te zijn.
Zou ik echt de bom vinden wat een gaaf exemplaar zo
Heel gaaf Gefeliciteerd
gefeliciteerd, mooi zo op leer
Goh ik wissel zo vaak met de blauwe 58. Staal is mooi maar die sluiting en tropic ben ik na een week beu, net als de Vanguard. MN houdt het wel eens een maandje uit. Vervelend.
Ik heb hem in de vakantie op de blauwe Vanguard gehad en was dat idd ook wat zat. Al draagt het heerlijk en staat 't tof; het haalt t niet bij staal voor mij.
Als iemand dus toevallig nog een Vanguard in maat S zoekt…DM me
Vandaag op stap geweest in Düsseldorf. Maar liefst vier juweliers die Tudor (hebben) en verkopen!
De nieuwe Ranger alleen te bewonderen en niet te koop 🥲
Bij Ruschenbeck was het zo druk dat ze de GMT rootbeer en BB Pro niet konden laten passen 🥲
Op de wachtlijst was de enige optie, want de modellen in de etalage werden niet verkocht.
Was met name benieuwd naar de kast van de Pro op mijn bescheiden pols.
Ik moet geloof ik nog even geduld hebben
Deel hier dus alleen etalage foto’s
De BB in goud kost ondertussen al € 15560
Hadden ze nu een FXD te koop?
Bijzonder
Er schijnt eind augustus / begin september weer iets aan te komen van Tudor. Ik ben benieuwd! Er wordt gehint op de North Flag. Of wellicht een update van de BB58?
Of heel misschien wel een Sub.