Net als zelfs ik er niet meer in geloof… presenteert Tudor eind augustus de Sub.
Maar goed, ik zou al heel tevreden zijn met een kleine update van de BB58.
Net als zelfs ik er niet meer in geloof… presenteert Tudor eind augustus de Sub.
Maar goed, ik zou al heel tevreden zijn met een kleine update van de BB58.
was dit een melding dat tudor de sub presenteerd of een grap
Er komt eind aug iets aan… het zou een Sub kunnen zijn. Meer zeg ik niet.
Als het een sub zou worden, zou dat qua timing voor Tudor zelf niet zo verstandig zijn; veel prachtige modellen staan nu door trouwe Tudor fans en anderen in bestelling. Velen staan nu op een wachtlijst voor de BB Pro, de GMT rootbeer en voor de Pelagos FXD. Die zouden bij een sub re-release wellicht van hun andere bestelling/reservering afzien. Alles uiteraard afhankelijk van de eventuele prijs. Ben overigens wel heel benieuwd. Altijd spannend. Een ding is zeker: Tudor is lekker bezig
Ik vertel ook alleen maar wat ik op internet hoor.
Hoe draagt’ie ten opzichte van de originele bracelet? Vind het wel tof
Lekker zeg, gefeliciteerd!!
Ik heb er echt geen kijk op, weet alleen dat @Petteflet al jaren roept/hoopt op een Sub die maar niet komt, dus herinner hem er elke gelegenheid aan.
bb pro en two tone gmt sta ik ook voor ingeschreven
En dat doe je heel trouw.
Dat blijft een topper.
Yes , maar het is nou eenmaal een bandensletje
Hoort? Dan nog eerder nato.
@Petteflet heeft de info over de datum vd releases altijd wel juist. Met wát er gepresenteerd wordt zit hij er altijd hopeloos naast
Maar we zullen wel weer even het rijtje opsommen:
Model O van Forstner eens proberen?
Oyster zonder rivets met een spring loaded clasp
Heb geen BB58 maar kwam dit onlangs tegen op insta (averagewatches)
@Tulipan een bericht sturen voor een afgerafelde RSM strap. Een zandkleurige. Wow wat zou @pasd zijn Ranger daar tof op staan.
Kan je nog herinneren, dat er op een gegeven moment zo enorm werd gehyped, dat er zelfs leden van HF waren die een deposit hadden gedaan bij de AD op het nieuwe model… En toen bleek het dit te zijn.
Zó gaaf! Jammer dat hij mij te groot is, anders had ik die bij @Bare-Watches direct gekocht. Verbaast me dat ie nog weg is trouwens. Sla je slag. Sorry voor de reclame