Lagen er mensen de dag ervoor niet al op de stoep, dat werd iig geroepen op internet.
Pelagos 2 liner of FXD? Met onderbouwing zou tof zijn.
De stalen band gaat er denk ik ook nog wel komen maar wat een prijs
FXD
Dunner en dat is echt heel erg fijn.
Stalen band is wel weer top van de normale Pelagos maar de dunnere kast is echt fijner
Pelagos zou je enige horloge kunnen zijn. FXD vind ik dan weer niet. Echt heel erg toolish
Dat weet ik niet. Ik ben gek op nieuwe releases! Maar ik ga niet meer op de stoep liggen.
Laatste keer dat ik dat deed was voor de iPhone 5.
Oei, dan maak je het mij niet makkelijk. Ik was in de veronderstelling een Pelagos nodig te hebben. Maar wil geen bulky horloge op mijn ranke polsen. De FXD kan net niet of net wel op mijn pols.
Zou je alsjeblieft een foto willen sturen van dit deel van de gesp van de bb36?
Ben erg benieuwd naar t design tov de bb58, ranger, pro etc.
Heb deze ook al gezien. Kijk een beetje op tegen een band + import kosten etc. te kopen zonder te kunnen kijken of het wat is. Wie weet ooit.
Het wordt een race als er eentje in het “te koop” gedeelte verschijnt haha
Je mag hier binnen 6 maanden niet boven wat je zelf betaald hebt verkopen. Maar volgens mij doet de FXD nu iets van 4.5k ofzo.
Maar ik had het over een Forstner / Uncle Seiko band
Merkte ik gisteren ook ja
Tudor banden zijn populair. Lang leve de faux rivets.
Nou de Pelagos is gewoon top. Zoals je weet veel geflipperd en allemaal duikers ook geprobeerd. Beste was toch de Pelagos maar net wat te groot. De FXD draagt een stuk kleiner. Komt ook door de fixed lugs waar je een nato ofzo doorheen doet
Pelagos manufactuur vond ik helemaal te dik
Brengen niks meer op Rick
Hmm,
Als je nog ff wacht kan je hem tegen een sub ruilen
Gisteren een nieuwe camo nato.
Vandaag nieuw leer.
Mocht iemand nog een zwarte Tudor nato zoeken in 22mm stuur een PB.
Zeggen ze dat er nog geen is uitgeleverd :)?
Toch best aardig boven list…1.000,- piek hè !?