Tudor Only deel VI

Yep tof heel tof, maar ik wil niet meer zo groot . Heb de Pelagos 2 weken gedragen en die vond ik toch echt te groot .

3 likes

Haha ja past gewoon .

1 like

Vind ik ook!

2 likes

Is nu nog boven budget :wink: in Rdam ook op voorrad .

Ik vind die ook fanatstisch!

1 like

Op de rikketik in juni hebben we hem omgehad @HorlogeHalle …….:grin:
Alleen 3500 euronen voor een afgetrapt en vet exemplaar🤨

2 likes

Top deal :wink:

2 likes

Wat is je polsomvang dan Dan?

1 like

Het was vooral de verkoper, en z’n supplier die aan onze kant bij die kraam stond.
Dat was echt schimmig enwij hadden beiden het idee dat er weinig eerlijks in z’n handel en wandel te ontdekken zou zijn.
Dus ook als je Superclean geweest zou zijn ( en een mm of 3 minder in diameter ) was het een no go geworden.

Jacobse en van Es hebben hun kunsten afgekeken bij dit duo.
:rofl::wink:

1 like

De Heritage Chrono vind ik ook heel tof!

13 likes

Heel tof idd! Op nato is dit denk ik een super zomerknaller.

Zou hopen dat ze deze ooit in iets iets slanker en kleiner formaat uitbrengen. Vond hem vrij lomp op de pols.

Topding wel

10 likes

Warm weer 18cm , meestal 17.5 :relieved:

1 like

Nog een vraag over de Ranger :thinking: deze heeft exact dezelfde kast als de 58 . Nu geeft Tudur een waterdichtheid op van 10atm. Op zich geen enkel probleem want verder dan een beetje snorkelen kom ik niet .
Maar de BB58 is 20 atm. Weet iemand waar dit verschil in kan zitten ? De Ranger heeft ook een schroefkroon uiteraard.

10 likes

Vind je dit nou niet mooier? :wink:
Is gewoon 500m waterdicht.

9 likes

De kroon is net wat anders. Verder heb ik ze naast elkaar gehouden en zag ik geen verschil.

1 like

Ja, is prachtig maar je moet hem even op de kookwas mee laten draaien . Misschien krimpt die dan een mm of 2 :wink:

1 like

Pakkingen ??

1 like

Lekker hoor 6 jaar een two liner gehad

Nu ff deze

16 likes

Vandaag de Uncle Seiko op de BB58 925 gemonteerd👌🏼

20 likes

Staat tof :+1:

2 likes