Jazeker
Ruilen ik leg wel wat bij hoor😉
En een Tudorclasp erop
Ik denk dat het met de afdichting van de schroefkroon heeft te maken,maar ja boeien,100 meter is zat
Dan is de Pelagos inderdaad aan de forse kant denk ik.
Denk dat dit te maken heeft met het ‘in de markt zetten’ van het model. De Ranger is een field/explorer achtig horloge en daarvoor is 100m gewoon prima. Bij een duiker zoals de BB58 is het prestige en een duikershorloge moet 200m aankunnen (of die het ooit haalt of nodig heeft is wat anders).
Ik denk dat als je een druktest uitvoer op de Ranger dat die de 200m druk met gemak kan halen.
Zal eerder te maken hebben met de constructie van de kast, deze link is misschien wel interessant ondanks dat het om Omega’s gaat;
Heel mooi! Paste de originele Tudor clasp zonder aanpassingen?
Vond ik ook, geen fijn horloge om te dragen wel om te zien.
Deze draagt wel weer lekker, zelfde formaat maar ander kastontwerp en lekker eigenwijs. En een hele echte GMT!
Hij past zonder aanpassingen als je voor de versie kiest zonder clasp en een tip. Neem de fedex shipping! Scheelt je invoerkosten en binnen 4 dagen in huis.
Denk inderdaad dat het dat van in de markt zetten is .
Interessant
Tja, ach ik vindt het eigenlijk wel prima allemaal . Komende vakantie gaat de Ranger om de pols . Ben nog steeds blij met deze aanwinst
En gerecht prachtig ding! Gisteren om de pols gehad, maar vond hem voor mij iets te groot ogen. Dial is super en die kroon ook. Band ook prachtig (met name de sluiting).