Mocht je geen genoeg krijgen van Tudor, kan je ook een Truitje bestellen met Tudor erop.
Klik
Voor slechts 300 Zwitserse Franken…
Ik heb ook een North Flag. En ik merk dat de gang reserve indicator heel langzaam terugloopt, ook wanneer ik ´m draag, en het horloge dus in beweging is. Ik draag mijn NF ook wel een paar dagen/week niet, dus misschien heeft het daar mee te maken, maar ik vroeg me af of je herkent. Ik ben er even mee langs Gassan gegaan, en volgens hun horlogemakers is ie prima, Hoeft ie geen servicebeurt. (Ik heb ´m daar aangeschaft in 2018)
Het antwoord van Hassan klinkt mij raar in de oren. Tenzij je heel heel heel weinig beweegt. En als ik hem draag gaat de wijzer altijd omhoog tot max. Pas als ik hem wegleg dan loopt ie langzaam terug, en die theoretische 72 uur gangreserve blijkt bij mij vaak een praktische waarde te zijn.
Die van mij is denk ik ook van 2018, ik zou de bon moeten opzoeken.
Ik ben geen horlogemaker, maar desondanks heb ik het vermoeden dat de rotor niet helemaal wrijvingsloos z’n werk doen kan.
(Je zou iemand van het forum in de buurt eens kunnen vragen om te checken op vuil of zo? )
Bijgaand foto van mijn NF na een dag rijden om in Frankrijk op vakantieadres te komen. Weinig beweging dus van de arm, desondanks ‘strak op de max’
(En dat klinkt ook wel lekker. ‘strakopdemax’
Na veel lees plezier gehad te hebben moet ik de groep helaas verlaten. Ben geen lid meer van de Tudor club.
Heb de Sub vandaag ingeruild tegen zijn neef.
Ik vind het een gaaf ding, de wijzers en markers ogen soms spierwit en soms beige. Wat is nu de werkelijkheid?
Heel gaaf!
Thanks!
Thanks, ben er ook wel echt blij mee!
De ranger heeft toch gewoon een bedrukte wijzerplaat?
Grappig hoe ‘stevig’ de BB36 lijkt naast de elegantere D+D, en toch beide 36mm.
Je foto dient als mooi voorbeeld, voor iets naast m’n eigen Prince D+D