Tudor Only deel VI

Nog geen 10 seconden buiten geweest.
Daarna plasje doen.
Ik hoefde niet bij te schijnen om hem te vinden.

16 likes

Dat wordt op zoek naar een uroloog!

5 likes

Ik heb het ook al wanneer de koffie uit het koffieapparaat komt stromen :slightly_smiling_face:

Niet het stoerste verhaal, maar toch. Ik zag mijn oudste zoon een paar keer naar mijn pols gluren. Ik vroeg of hij even wou passen. Nou, dat wou hij graag. Mooie “Tudo” papa :smile:

24 likes

Zo, die ben je kwijt!

2 likes

Twijfel je nu aan zijn ouderlijk gezag?:wink:

Zo’n Tudor gun je toch ieder kind?

2 likes

Je zoon heeft smaak :muscle:t3:

1 like

Iemand hier trouwens al ervaring met de Pro op/met?:

• de NATO van Tudor
  • de hybride van Tudor
  • de halve schakel van Uncle Seiko
  • iedere andere verrassende optie
    Hoor graag.

De titanium band mag morgen (eindelijk) in een ultrasoon badje, dus even een natootje opgediept. Stiekem best leuk zo

10 likes

13 likes

Mijn Tudor Chrono een tijdje niet gedragen ivm de vakantie en een NA. Maakt me heel blij mijn favoriet weer om te hebben :grin: Fijne Tudor dag allen

13 likes

Foto van gisteren, nog even lekker nagenieten!

14 likes

Mogguh Tudormigo’s.

14 likes

Ik doe mee!

18 likes

:ok_hand: mooie foto ook .

1 like

Halve schakel is (in ieder geval voor mij) overbodig door de sluiting van de BBPro.

Deze vond ik op het net.

Ik overweeg zelf zoiets te proberen:

Enige uitdaging is de kleur van de wijzer. Hij schijnt geel te zijn maar neigt voor mij naar oranje… een matchend kleur vinden is doordat het geen knalgeel is een uitdaging.

12 likes

Ja de wijzer is niet knalgeel , gaat een klus worden om daar iets passend bij te vinden :roll_eyes::thinking:

1 like

Mogguh

6 likes

Overigens wil ik ook nog een keer een ranger band passen op de BBpro end links.
Een vintage oyster past zeer waarschijnlijk wel (past ook op een bb58 en die end links zijn een vrijwel niet waarneembare fractie smaller) maar over de ranger band icm BBPro end links is nog niets te vinden.

Als er iemand in de buurt van Breda in bezit is van een ranger die in is voor een passessie?

1 like