Tudor Only deel VI

De titanium band mag morgen (eindelijk) in een ultrasoon badje, dus even een natootje opgediept. Stiekem best leuk zo

10 likes

13 likes

Mijn Tudor Chrono een tijdje niet gedragen ivm de vakantie en een NA. Maakt me heel blij mijn favoriet weer om te hebben :grin: Fijne Tudor dag allen

13 likes

Foto van gisteren, nog even lekker nagenieten!

14 likes

Mogguh Tudormigo’s.

14 likes

Ik doe mee!

18 likes

:ok_hand: mooie foto ook .

1 like

Halve schakel is (in ieder geval voor mij) overbodig door de sluiting van de BBPro.

Deze vond ik op het net.

Ik overweeg zelf zoiets te proberen:

Enige uitdaging is de kleur van de wijzer. Hij schijnt geel te zijn maar neigt voor mij naar oranje… een matchend kleur vinden is doordat het geen knalgeel is een uitdaging.

12 likes

Ja de wijzer is niet knalgeel , gaat een klus worden om daar iets passend bij te vinden :roll_eyes::thinking:

1 like

Mogguh

6 likes

Overigens wil ik ook nog een keer een ranger band passen op de BBpro end links.
Een vintage oyster past zeer waarschijnlijk wel (past ook op een bb58 en die end links zijn een vrijwel niet waarneembare fractie smaller) maar over de ranger band icm BBPro end links is nog niets te vinden.

Als er iemand in de buurt van Breda in bezit is van een ranger die in is voor een passessie?

1 like

19 likes

Ik zou voor de volledige gele band gaan Oals op de fotos :sunglasses:

1 like

22 likes

Prachtige foto,

Waar is dit? :astonished:

Tudor 58 Non-Rivet.

Na een maandje wachten kon ik de band vandaag al ophalen.
Ik ben positief verrast met het resultaat. In het echt nog mooier dan op de foto’s.

26 likes

Ja, draagt ook lekker he :ok_hand: viel de prijs mee ?
Zelf weer even de Ranger op nato , de 58 wil de band nog niet kwijt :wink:

10 likes

De prijs is 900,- euro.
Een serieus bedrag maar de kwaliteit zie je er wel vanaf.

2 likes

Staat hem goed hoor. Tudor moet de 58 zo uitbrengen.

Maar nog ff geduld. In spetember kwam er toch wat nieuws aan. Zou zomaar een update kunnen zijn voor de 58

2 likes