Tudor Only deel VI

Over bandjes gesproken. Zou dit een match zijn met de BB58 navy? Altijd lastig om de kleur in te schatten op een plaatje :thinking:

https://www.watchgecko.com/products/watchgecko-signature-single-pass-nato-strap-navy-blue

3 likes

Komt aardig in de buurt Vincent,denk ik!

1 like

15 september. Spannend

2 likes

Juist daarom zou ik voor een hele andere kleur gaan; want als deze blauwe band niet precies matcht, dan gaat het vloeken! Is zwart of grijs geen optie of de combi blauw/grijs?

2 likes

Denk dat dat wel mooi kan staan.

Kleur blauw hoeft toch niet precies te matchen. Is bij de FXD ook niet nodig

15 likes

Zwart kan ook wel tof staan inderdaad. Het hoeft niet 1 op 1 de kleur te zijn, maar op plaatje 2 op de site oogt hij paarsig. Dat lijkt me minder lekker.

Ok, dit smoelt allemaal!

1 like

Helemaal niet gek deze kleur band
:+1:

1 like

Ben nog op zoek naar een mooie band voor een Hydronaut, iemand suggesties?
Voorlopig deze canvas/lederen band er opgezet:

8 likes

7 likes

Lugbreedte?

21mm

21mm heb ik niet :grimacing: Heb hier nog een hoop 22mm anders mocht je ze hebben :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

22mm past zeker hoor

Hitte voorbij, terug naar normalere omstandigheden.
Dus G-Shock, Monster en MarineNationale weer de kast in en de Ranger, terug op leer, op de pols.
Verademing :smiley:

10 likes

Ik vind die oranje echt super gaaf staan! Volgens mij zou je er zo nog wel een paar andere knalkleuren op kunnen zetten zonder dat het gek staat.

1 like

Sorry voor de spam. Ben er erg content mee. De matte plaat verbaast me nog het meest :star_struck:

21 likes

Dan spam ik ook nog even hoor… dat zilver is ook oh zo mooi, maar zo moeilijk vast te leggen…

20 likes

Deze band staat de 925 heel goed :+1:t2:

1 like

Het meer van Bohinj in Slovenië!

18 likes