Tudor Only deel VI

Vind ‘m geslaagd :black_heart:

10 likes

Ik denk nog steeds dat Tudor in 2023 de Tudor Submariner uitbrengt. Dus ik zet opnieuw weer in. :joy: :v:

1 like

10 likes

Goedemorgen,
Zat even op de Tudor site te kijken, maar zo’n strap met wat kleurtjes staat hem ook erg goed:

1 like

Het staat hem zeker, maar voor €290,- meer koop je hem op staal. Dat moet je echt altijd doen.

1 like

Klopt, heb ook nog een paar banden in bestelling staan en deze vind ook ook wel goed staan .

5 likes

Deze nato zou er nog mooi bij gaan :point_down:

9 likes

Jep :+1:

1 like

6 likes

Dat vertelde iedereen mij ook. Ik koop een horloge met de intentie hen te houden. Het probleem bij Tudor is dat de lederen en nato banden verschrikkelijk duur zijn. Dus even een bandje erbij kopen is veel duurder dan je verwacht. Koop hem zoals je hem het mooiste vindt.

2 likes

Nou, daar zeg je iets. Dat verklaarde ook mijn reactie bij de dealer, eerder deze week.

jim-carrey-snake

190 Eurootjes voor een stofje en wat staal.

Ik ga er van de week een halen, denk ik.

3 likes

10 likes

Bestellen bedoel je? :joy: ophalen zal niet lukken :sunglasses:

1 like

Jawel, ik weet er eentje te liggen :sunglasses:

1 like

Heb je geluk iig :grin::+1:

Tja, het is wel te gek voor een reepje stof van 2cm breed. Ik wacht nog heel even af hoe de bandjes staan die nog binnen moeten komen .

14 likes

17 likes

Time+Tide shared a post on Instagram: "#watchfam … the Pelagos 39 is even better in the metal. We had to stop by the Tudor Manufacture to get a closer look 👀. Grade 2 titanium case and bracelet is super comfortable - the rubber is as well. With...

Mmmh… kweenie. Wat vinden we van de sunburstplaat :thinking:

13 likes

Ach, en bandjes zijn overal te koop .
Al is een orgineel wel vaak mooi natuurlijk.

Heb er nog wel een stuk of 10 die passen :roll_eyes: rare hobby

3 likes

Deze is sowieso mooier :blue_heart:

13 likes