Voor mij geen titanio maar staal!

TUDOR Ranger watch - m79950-0003 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Ranger watch m79950-0003 | TUDOR Watch
Hmm met die nieuwe Pelagos begint dit echt wel een oudje te worden.
2 liner Pelagos, wat dunner dat z’n opvolger, wel een datum en geen glossy dial
Niks mis mee.
Blijft eigenlijk gewoon de mooiste Pelagos de 2liner
Ja deze kan ECHT niet meer
Gisteren de stalen band gekocht van @Roelof1. Mijn eerste koopervaring met dit forum. Leuk om met iemand te praten met dezelfde passie.
Vandaag de band erop laten zetten door @Lion (brüder).
Leer is zeker mooi maar deze duiker gaat niet
meer van het staal af. Naja voorlopig dan.
Van:
Naar:
Moet zeggen dat het bandje me echt veel beter is gaan bevallen dan ik ooit had gedacht, toch is hij weer terug op staal:
Moet zeggen had dit ook echt nooit verwacht maar mis het bandje wel al een beetje…
Ik denk nog steeds dat Tudor in 2023 de Tudor Submariner uitbrengt. Dus ik zet opnieuw weer in.
Goedemorgen,
Zat even op de Tudor site te kijken, maar zo’n strap met wat kleurtjes staat hem ook erg goed:
Discover the TUDOR Ranger watch m79950-0003 | TUDOR Watch
Het staat hem zeker, maar voor €290,- meer koop je hem op staal. Dat moet je echt altijd doen.
kleurtjes staat hem ook erg goed
Klopt, heb ook nog een paar banden in bestelling staan en deze vind ook ook wel goed staan .
nato
Jep
Dat vertelde iedereen mij ook. Ik koop een horloge met de intentie hen te houden. Het probleem bij Tudor is dat de lederen en nato banden verschrikkelijk duur zijn. Dus even een bandje erbij kopen is veel duurder dan je verwacht. Koop hem zoals je hem het mooiste vindt.
Het probleem bij Tudor is dat de lederen en nato banden verschrikkelijk duur zijn.
Nou, daar zeg je iets. Dat verklaarde ook mijn reactie bij de dealer, eerder deze week.
190 Eurootjes voor een stofje en wat staal.
Ik ga er van de week een halen, denk ik.