Bestellen bedoel je? ophalen zal niet lukken
Jawel, ik weet er eentje te liggen
Heb je geluk iig
Tja, het is wel te gek voor een reepje stof van 2cm breed. Ik wacht nog heel even af hoe de bandjes staan die nog binnen moeten komen .
Mmmh… kweenie. Wat vinden we van de sunburstplaat
Ach, en bandjes zijn overal te koop .
Al is een orgineel wel vaak mooi natuurlijk.
Heb er nog wel een stuk of 10 die passen

Oprecht jammer.
Ben benieuwd in het echt, maar ik krijg nog niet echt de verleiding om hem te bestellen.
Hij kan het hebben maar een matte plaat lijkt beter te passen inderdaad. Gelet op het geheel zou ik er desondanks wel mee kunnen leven
Met de volle zon erop vind ik het mwah. Ben wel benieuwd naar indirect/diffuus licht op de plaat en bezel. De dimensies zijn mijn inziens beter dan de voorgaande Pelagos-modellen.
Ik vind die sunburst dus geweldig icm met de brushed kast. Toolwatch en als je er op kijkt zie je toch een tikkie luxe terug.
Mee eens hoor! Ik vind het ook wel leuk. Dat met dat beetje rood erin maakt het alles behalve een saai horloge. Bezel bevalt me overigens niet… niet mijn stijl. Dan liever het ceramiek zoals de Submariner en Seamaster of gewoon alu zoals de BB58.
Ok, die nato is gewoon erg goed en het draagt fijn.
Ik heb hier wel een nachtje uithuilen op mijn kussen voor over.
Vind ik ook, al is de kwaliteit wel echt top en zitten ze heerlijk.
Ik heb ervoor gekozen om de adjustable chevron banden van Crown&Buckle te kopen voor aanzienlijk minder.
Zit iets minder soepel wat voor mij wel fijn is, vond de Tudor band misschien iets te soepel voelen. Kwaliteit is verder top