Tudor Only deel VI

Stel de bandjes van Tudor zijn net wat mooier en net wat fijner dan de goedkopere varianten, maar rechtvaardige de hoge prijs niet. Maar bij een horloge accepteren we het prijsverschil wel op diezelfde punten, waar de marges van prijsverschillen nog groter zijn.

Ik probeer niemand hiermee tegen zere been aan te trappen, sterker nog ik deel de meningen, maar beetje apart is het wel?

Tudor is er gelukkig niet uniek in. Ook bij andere merken zijn OEM bandjes (gevoelsmatig) erg aan de prijs, maar het idee en de kwaliteit zijn wel prettig. Ik ben met mijn volle verstand in de marketingtruc getrapt :slightly_smiling_face:

2 likes

Heb de Nato’s even geconvert naar single pass. Veel beter. Dan is het niet zo dik onder het horloge. En beter dan een normale single pass die je altijd zo zelf in elkaar moet flansen met een losse buckle.

9 likes

Aiaiai,…… ik had me eigenlijk voorgenomen om geen Blackbay meer te dragen, maar toen kwam er toch weer iets op mijn pad.

De lekkerste tot nu toe!

26 likes

:ok_hand:t3:

14 likes

Heerlijk hangmat hangen met de Pro.
In september gebruiken waar hij voor gemaakt is met reizen naar 4 verschillende tijdzones.

29 likes

Nog eentje dan. FXD spam!

20 likes

Tudor à Bordeaux! :fr::wine_glass:

18 likes

Spam gewoon met je mee:

22 likes

19 likes

9 likes

22 likes

27 likes

Lumeshotje dan nog ff:

10 likes

Ik weet het wel … voor mij is het ‘m niet.

Maat is top!
Sunburst op de wijzerplaat en bezelinsert … :confounded:
Rode tekst op de wijzerplaat … :confounded:

Conclusie: Een Pelagos light en net als alle light producten, is het het net niet. Jammer.

1 like

De NA

40 likes

De Pelagos lhd vandaag. Is toch echt een blijver.

17 likes

Gefeliciteerd ermee!

1 like

Bedankt

1 like

19 likes