Tudor Only deel VI

Dat er dan minder vraag is (lijkt) vind ik het allemaal wel prima zo hehe
Wil wel eentje aanschaffen bij de AD voor mijn verjaardag als het zo ver is :slight_smile:

10 likes

Testen op leer … bevalt me ook goed :slight_smile::+1:
Morgen … btw :wink:

13 likes

Privacy :joy:. Ze flikken dat vaker bij S&C. Ik wilde een band bestellen voor een horloge dat ik daar had gekocht. Moest ik met het horloge langskomen. Dat stuurden ze dan naar het hoofdkantoor om vervolgens de band te bestellen. Volstrekt onzinnig. Dan maar geen band via S&C.

Ziek.

2 likes

dat slaat toch echt nergens op,een horloge opsturen naar HQ voor een band te bestellen :confounded:

1 like

ik heb €160,- betaald voor nato met stalen gesp

nee,oke
is de stalen gesp niet los verkrijgbaar??

ja idd

Je zou House of Pertijs eens kunnen bellen. Die hadden een hele berg op voorraad een paar weken terug. Ik betaalde weliswaar Eur 190,- voor de blauwe, maar hij was wel voorradig en werd direct gemonteerd.

1 like

Wat een onzin dat ze dat vragen, alsof er meerdere bb58 in zilver zijn waarbij de lugs dan ook nog moeten afwijken, bij Omega vragen ze alleen om een referentie.

Gesp van de nato is van 925 Sterling silver. Mooi en veranderd van kleur evenals de kast. Mijn inziens geen € 360 waard. Zou in jouw geval voor een andere nato kiezen

5 likes

Van de week een nieuwe OEM band voor de ALS besteld, één appje was genoeg. :wink:
Zal wel met Tudor/Rolex policy te maken hebben?

1 like

Bij mij ging het om een JLC. Heb het daar trouwens twee keer meegemaakt. Betrof in beide gevallen een stalen band.

2 likes

Leuke band, welke is dit? Is die wat dikker bij de aanzet?

1 like

Vreemd dan inderdaad.
Handel is handel & een JLC band is nou niet bepaald een onderdeel wat je ‘voor de handel’ koop oid.

1 like

:pensive: Pfffff

Heel moeilijk te zeggen wat voor naam je aan die kleur moet geven. Maar staat wel tof.

2 likes

Thnx, een oude Di-modell … ooit besteld voor een seamaster , kan goed 12/14 jaar geleden zijn :grimacing::+1:

1 like

Apart, dus als ik het hier goed lees moet je in het bezit zijn van een bepaald horloge om een bij passende nato of stalenband te mogen kopen ?

En laatst had iemand een band van de ranger voor bb58 besteld en dat ging dan wel ?

1 like

Speciaal voor jou even een foto genomen. Beide origineel: de nato en de lederen band.
Afwijking kleur met jouw foto kan alleen komen door belichting en kwaliteit foto apparatuur

7 likes

Fijne dag Tudormigo’s

10 likes