Tudor Only deel VI

Op een Erika’s MN.
Niet iedereen kan ze waarderen maar ik vind ze leuk, makkelijk te monteren en heerlijk om te dragen.

8 likes

Bestel ook altijd via house of Pertijs onderdelen en dat gaat een stuk gemoedelijker!
Bij S&C group mag er niet eens een stalen band doos worden meegegeven. Een losse stalen band was 800+ en dan krijg je het doosje en de stickers niet mee😅

4 likes

Exact dit! Het is treurig dat ik als Rotterdammer toch altijd uitwijk naar Amsterdam, Antwerpen of, sinds kort, Breda.

4 likes

Komt dit niet omdat het om de hoek bij Pertijs gratis parkeren is. :stuck_out_tongue:

2 likes

Mag ik nu hier ook meedoen voortaan ??

15 likes

Welkom Tudormigo :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Mijn vrouw heeft al jaren een Tudor BB36 in haar bezit.
Probleem, in de zomer zit het horloge haar te strak en moet ik er dus een link tussen zetten. Het bedrijf “Steel Reef” maakt een extension link voor Tudors, vergelijkbaar zoals bijvoorbeeld bij de Rolex Explorer. Besteld en vandaag binnengekomen met de post en gelijk gemonteerd. Eerste indruk is zeker positief. (En nu maar weer wachten op hoge temperaturen).

12 likes

Super oplossing hoop ik :sweat_smile:

Ik heb hetzelfde probleem, heb een extra schakel gekocht maar dan is hij weer te groot dus misschien dit eens overwegen :thinking:

1 like

Welkom Frans. Mooie Ranger :muscle:t3:. Als je van je Tudors net zo mooie foto’s weet te maken als van je Longines horloges, kijk ik alvast uit naar jouw posts hier

1 like

Dank je , die foto’s ga ik proberen maar die ar coating van tudor is toch minder vind ik.

Indien iemand op zoek is ik heb een black bay 58 black en chrono panda die eruit mag :shushing_face:

1 like

pas maar op dat je niet een vlag in je nek krijgt :rofl:

1 like

De Ranger heeft geen AR :roll_eyes: heb je de stalen band er ook bij??

1 like

Nee ,vond hem mooier op rubber.Maar de AD heeft me op de wachtlijst van de Pelagos 39 mm gezet.
Dan heb ik ook een stalen band .Maar die heb ik nog niet gepast, Dus we zullen het dan wel zien .

2 likes

:+1::+1::+1:

1 like

Tudor time!

14 likes

Welkom Tudioot!

1 like

Mooi Weekend Tudorks

b

10 likes

:rofl: :joy:

Fijne zaterdagavond Tudor enthousiastelingen