Vanmiddag nog even bij “the house” langs geweest.
Lag o.a. Een bb58 zwart op staal op voorraad. En alle silver dial versies van de “normale” black back. Blijft toch wel heel erg mooi. Met selitia duurder dan de ranger met in house en verstelbare clasp.
Blijft een vreemde verhouding binnen het tudor aanbod!
Wil de ranger band nog eens op m’n BBpro end links passen. Pro zonder rivets lijkt me echt super!
Denk niet dat die band past Ranger band past wel op mijn 58 maar Pro kast is net wat dikker dus aansluiting zou anders zijn.
Denk ook niet dat het gaat passen.
Vandaar dat ik ook de ranger band op de pro end links wil passen.
Pro bracelet is heeft een zeer miniem te brede centre link voor de bb58.
Bb58 bracelet zou dus moeten passen (met heeeel klein beetje speling) op pro end links (al zou ik niet weten waarom je deze optie zou willen).
Ranger end links passen op BB58
Grote onbekende blijft dan past de ranger bracelet center link op de BBPro end link.
Gewoon een paar honderd euros kapotslaan voor een nylonnetje
Ergo ik heb het dus niet over het passen van de ranger end link op de BBpro.
Ik heb sinds gisteren de halve schakel van Uncle Seiko binnen voor mijn BB36, zeker aan te raden!
Ok dank je voor de tip
In het blauw te zien?
Ik zag de band niet als 100% grijs.
En met een heel kleine verschuiving naar de bruinige kant.
Niet genoeg om dit bruin te noemen overigens.
Als je inzoomt op de band zie je ook dat hij uit meerdere kleuren samengesteld is.
Afhankelijk van lichtsterkte en inval zal die dus mogelijk een andere tint weergeven.
(Ik kom uit de grafische industrie en grijs kun je maken door een percentage van een volvlak zwart te nemen.
Waarbij zwart als enige kleur gebruikt wordt.
Of zwart dat uit een samenstelling van cyan, magenta en yellow ontstaat. Bij dat laatste is het de kunst bij het drukken om deze 3 kleuren in de juiste verhouding te drukken. Als alles goed in evenwicht gedrukt wordt dan is de kleurbalans okay en krijg je optisch gezien een mooi neutraal grijs.
Deze methode is zo betrouwbaar en stabiel dat een aantal jaren geleden het drukken op densiteit vervangen is door systeem van drukken met grijsbalans. Als je dat niet doet, dan gaat het grijs zwemen)
In de straat zelf in ieder geval wel betaald parkeren ben ik helaas achter gekomen…
Je verwacht natuurlijk niet dat het zo dichtbij al onbetaald is. Parkeer dat altijd als ik in het centrum moet zijn.
Oei, net van horloge gewisseld. Wilde een stukje gaan fietsen en zie dat een schroefje er bijna uit is
Gelukkig zie je het nog op tijd! Was een drama geweest als die onderweg van je pols af valt
Ja man, brrrr🥶