Ben je helemaal mesjogge?
Waarom zou je dat doen
Geen eigenlijk
Nog maar eens goed over nadenken inderdaad
Heel erg goed
hij is gek,echt niet
Toch wel met bijbetaling?
Uiteraard… listprijs van FXD is toch hoger
FXD gaat uit productie eind dit jaar heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Goed wellicht om in het achterhoofd te houden!
Absoluut! Echter verwacht ik dat overigens niet. Dat zou betekenen dat deze circa 1,5 jaar in productie te zijn geweest….
Maar ben aardig overtuigd door jullie hoor…
Bedankt
Nu ben ik wel benieuwd.
Waarom zouden het horloge in hemelsnaam uit productie halen?
Verkoopt goed, geen bijzonder hoge productie, echte toolwatch, link met een historisch belangrijke organisatie voor Tudor en zover ik weet geen bekende productieproblemen oid
Dat idee heb ik ook… maar goed. Who knows ??
Ik zou het bij het voorstel laten.
Ik kan me 1 scenario bedenken:
Rolex achterna gaan.
Als ze nu de FXD en de Pro in kleine aantallen produceren, dan blijft de vraag hoog. En krijg je die speciale begering rond het merk zoals Rolex die heeft.
Ik denk als ze de FXD werkelijk discontinueren, dat het een serieuze prijsstijging door gaat maken.
Heel mooi op hybride strap! Sowieso vind ik die strap echt cool!
Edit: FXD die eruit gaat eind dit jaar? Denk het niet…
Tja. Al denk ik niet dat het zo ver zal gaan. Helemaal ook met die gravering van het jaartal op de caseback, rare designkeuze als je maar voor 2 jaar uit gaat brengen.
Wie weet stoppen ze inderdaad productie, maar het zou wel onverwacht zijn
Zeker onverwacht! Maar ze worden bij Tudor ook steeds slimmer. Ik verwacht ook niet dat die beëindigt wordt. Maar zeg nooit nooit.
Tudor vindt het stiekem best koel dat je voor een BB Pro en FXD op een wachtlijst moet.