Maar ben aardig overtuigd door jullie hoor…
Bedankt
Nu ben ik wel benieuwd.
Waarom zouden het horloge in hemelsnaam uit productie halen?
Verkoopt goed, geen bijzonder hoge productie, echte toolwatch, link met een historisch belangrijke organisatie voor Tudor en zover ik weet geen bekende productieproblemen oid
Dat idee heb ik ook… maar goed. Who knows ??
Ik zou het bij het voorstel laten.
Ik kan me 1 scenario bedenken:
Rolex achterna gaan.
Als ze nu de FXD en de Pro in kleine aantallen produceren, dan blijft de vraag hoog. En krijg je die speciale begering rond het merk zoals Rolex die heeft.
Ik denk als ze de FXD werkelijk discontinueren, dat het een serieuze prijsstijging door gaat maken.
Heel mooi op hybride strap! Sowieso vind ik die strap echt cool!
Edit: FXD die eruit gaat eind dit jaar? Denk het niet…
Tja. Al denk ik niet dat het zo ver zal gaan. Helemaal ook met die gravering van het jaartal op de caseback, rare designkeuze als je maar voor 2 jaar uit gaat brengen.
Wie weet stoppen ze inderdaad productie, maar het zou wel onverwacht zijn
Zeker onverwacht! Maar ze worden bij Tudor ook steeds slimmer. Ik verwacht ook niet dat die beëindigt wordt. Maar zeg nooit nooit.
Tudor vindt het stiekem best koel dat je voor een BB Pro en FXD op een wachtlijst moet.
Ik weet het niet hoor. Tuurlijk, wachtlijsten zijn wel aanzienlijk langer geworden, maar de BB58 zwart op staal heeft ook de eerste 2 a 3 jaar maar weinig in de vitrines gelegen. Verder is het ook wel bij meer merken zo dat er aanzienlijk minder aan AD’s geleverd wordt. Heb mij in Amsterdam bij een dealer ook wel is laten vertellen dat Omega maar een vrij gelimiteerd aantal speedmasters per jaar zou gaan leveren.
De chrono’s zie je trouwens momenteel iets vaker liggen maar daar waren blijkbaar weer specifieke productieproblemen mee.
Denk overigens wel dat er absoluut wel strategisch over bevoorrading gedacht wordt en het relatief gelimiteerd uitgegeven wordt, maar denk ook wel gewoon dat de vraag naar specifieke Tudor sportmodellen enorm gestegen is ivm Rolex en de belachelijke schaarste daar
Die hybride band vind wil ik ook wel op mijn Heritage Ranger. Mooi ding!
Die hybride band is ook wel echt een toevoeging. Vind het op de Pro ook tof staan. Enige wat ik mij wel afvraag is of ze nog steeds die veel te grote sluitingen erop zetten of dat die kleiner is geworden.
Bij de 925 en 18k hadden ze voor het eerst een andere sluiting maar lijken de enige te zijn
Ligt blijkbaar nu vaker in de vitrine. In Amsterdam sinds release niet gezien, 1 weekend in Maastricht laatst en ik zag hem overal
Jullie weten dat Tudor tegenwoordig ook vaak “gereserveerd is voor een klant” hè ?🫣
Een Tudor zou ik evengoed niet boven list kopen. Gewoon rustig wachten.
En/of ijzeren voorraad.