Heel mooi model, gefeliciteerd met je aanwinst
Mooi! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Om eerlijk te zijn als ik een foto zag van een Tudor, oogde die vaak wat saai of normaaltjes.
Het deed me niet echt veel.
Echter vandaag voor het eerst een aantal Tudors in het echt mogen aanschouwen.
Moet zeggen dat ze in het echt veel mooier zijn dan op de meeste foto’s.
Zitten hele mooie exemplaren tussen.
hebben zeker mooie horloges! waar was dit?
Juwelier Santos, op Lanzarote.
Van mijn populaire nieuwe topic, windowshopping op Lanzarote
Iemand ervaring met Polywatch of dergelijke producten. Heb deze afgelopen zaterdag opgehaald en vraag me niet hoe maar… nja de foto spreekt voor zich. Maandje oud… Kan ik dit er uit krijgen met dit spul of is het advies er niet aan te beginnen? En moet je dan het hele glas doen of enkel de lichte kras? Zoveel vragen… wellicht iemand tips over dit saffier glas van de tudor bb58 alles is welkom voordat ik ergens aan begin.
Zou dit niet zelf doen om eerlijk te zijn
Is toch saffier glas denk niet dat je dat kan polijsten
Krassen verwijderen op saffier glas is lastig;
I get watches in regularly with sapphire crystals that are , and in those cases trying to polish it out is a very long and drawn out (expensive) process using diamond pastes, so typically replacement is the only reasonable option.
Polywatch is voor plexy, saffier zou ik laten vervangen via AD of andere reparateur denk ik.
Pfffff wat heb jij gedaan dan
Dat is echt zonde en denk niet dat dit eruit te poetsen is vanwege saffier glas
Maar als ik het internet moet geloven zou deze 2e variant van Polywatch ook op saffier moeten werken… Miss met een hoop extra werk. Maar het krasje is niet heel diep. Ik had nog een beetje hoop op een goedkopere fix dan nieuw glas te moeten bestellen
Erg he Luuk moest een beetje huilen gister toen ik hem ontdekte
Ja balen man, hopen dat het zo lukt
Heb hier geen ervaring mee. Maar het heet glaspolish, geen saffierpolish, kan me moeilijk voorstellen dat dit werkt. En als het werkt, is het revolutionair!
Succes, ik duim met je mee!
Super! Congratz!
Deze wil ik dus graag hebben op mijn bb41. Ik twijfel nog of ik voor gepolijst of volledig brushed ga. Is er in NL ook aan uncle seiko te komen? Betalen met paypal lukt me vooralsnog niet🤨
Lees de reviews even