Lees ook even wat een Omega gecertificeerd horlogemaker heeft geschreven.
Mooie scherpe foto van je pols.
Tof man, gefeliciteerd
#metoo
Ik hoop het echt voor je , ach proberen kan altijd . Nieuw glas laten zetten kan altijd nog
Mijn beste,
Goed hoor!!
Gefeliciteerd dan ook met deze magnifieke tijdgenoot.
Orologio Signaturis Temporis
Al langere tijd twijfel ik om een tudor aan de collectie toe te voegen, de bb58 black, bb36 blue en de GMT spreken me aan, enkel twijfel ik wat over de GMT vanwege 16cm polsen en een voor mijn doen flinke lug 2 lug.
Volgende week n vlucht over Schiphol, iemand die wat durft te zegen over de voorraad die daar doorgaans beschikbaar is?
anders gmt ergens passen eerst. Ik dacht ook te grof, maar staat erg goed op de pols
Ik was er twee weken geleden. GMT en BB36 blue waren er toen, 58 alleen in het blauw. Geen idee wat dat zegt over de voorraad nu.
Om je een indicatie te geven, ik heb ook ongeveer zulke dunne polsen.
Heb onlangs de 58 Blue en GMT, helaas op nato, gepast. Wil het liefst staal maar vond het wel prima gaan
-edit- oeps niet goed gelezen bb36, ach plaatjes posten dan maar.
Bedankt voor de foto’s! Mooie indicatie zo, alleen benieuwd of de GMT op staal niet wat bulky overkomt, hoe was je ervaring met de dikte van de kast?
De bb58 in het blauw ziet er qua size érg goed uit!
Ik vind zelf van niet maar ik droeg ook een t shirt. Ben benieuwd hoe dat onder een overhemd of trui gaat. Maar ben zelf wel positief, ga denk ik in de winter wel nog een keer passen
Weet iemand toevallig of er ergens een BB58 zwart een een BB GMT S&G te passen zijn? Ik twijfel tussen deze en zou ze graag vergelijken, liefst dit weekend aangezien degene die het horloge cadeau krijgt een weekend van huis is
Zou even bellen met wat AD’s. Dan heb je de meest actuele info.
Uhu
Top horloge!! Zag ‘m laatst bij de AD
Mooi hoor!