Met die Vanguard is ie erg mooi😍
kreeg vorige week ook al aangeboden rond die prijs. Inmiddels al meerdere. Beetje rond list anders niet. Ik sta er voor ingeschreven dus wacht rustig af. Ondertussen ook de gmt nog.
Daarbij steeds meer t gevoel te krijgen n beetje af te gaan bouwen. merk steeds vaker onrust en waarvoor eigenlijk!?
Was die leuke dame er niet?
Had al contact met hem gehad, dat was ook de afspraak
Ik zag het ook. Die komt hier van het forum. Ik wil hem wel maar gewoon list dus nog ff geduld hebben
Weet ik ook wel.
Ik zou ook wachten voor list.
Ik zal is een bod doen
Klopt Ed, ik kies toch voor de BB58 Bronze en daar heb ik ook dik premium voor betaald via HF dus kies ik voor deze weg
Iedereen kan dan zelf de keuze maken
Voor jouw special prijs
Voor de duidelijkheid, je mag vragen wat je wilt uiteraard!
Ik vind hem tof en ik hoop binnenkort het telefoontje te krijgen. Een man mag hopen
Dat hoor ik graag Maar de premie valt wel mee dus er komt zeker iemand, succes!
wacht je al serieus een paar maanden op de BB Pro? belooft wat hoop hem met maandje toch wel om de pols te kunnen hebben anders word ik ongeduldig
Ik heb zojuist de Fostner jubilee besteld. Lees dat deze net iets beter afgewerkt is. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!
Dat heb ik al bijgesteld naar ,hoop hem dit jaar …
Hahaha nee helaas. Die werkt in Den Haag.
Weet iemand toevallig hoeveel een nieuwe bb58 stalenband kost bij de ad?
Volgens mij ga je naar de 700-900 euro.
Forstner en Uncle Seiko hebben goede alternatieven:
Over een maand of 5 zijn beide hetzelfde. Hoop met een maand biedt perspectief, kun je maandelijks opschuiven met een afzienbare horizon waarin je hem hoopt te kunnen dragen