Gaaf!!
Prachtig
Jullie zullen me wel gek vinden, maar een paar dagen na het kopen van mān IWC Top Gun, werd ik door de AD gebeld (stond bovenaan de wachtlijst) dat deze Black Bay Pro was binnen gekomen. Helaas moet ik een keuze maken en met heel veel pijn zal ik waarschijnlijk afscheid nemen van deze knapperdā¦Keuze-stress is niet fijn
Jammer, hij lijkt me erg tof. Zie er wel steeds meer verschijnen in de verschillende verkoop kanalen. In werkelijkheid toch iets minder dan verwacht?
Iwc ook tof uiteraard!
Dat zal je altijd zien, sta je 25 minuten te wachten op de bus, komen er twee . . .
Hieronder mijn Tudor euh . . . moonwatch?
Zeker niets minder dan verwacht, maar een Top Gun staat al 10 jaar op mān lijstjeā¦
PB
Gelukkig,
Ik ben ongeduldig aan het wachten op het telefoontje. Hopelijk niet lang meerš
Deze vandaag. Heerlijk die blauwe dial die speelt met de zonā¦.
Voor de Tudor adepten: zijn zwart-kleurige broer staat trouwens in het zwarte gedeelte voor een hele interessante prijs (ik noem het zelfs een koopje )
Nog ff geduld zijn ze onder list te koop
Betwijfel ik.
Ik denk dat het na de zwarte 58 het meest populaire Tudor horloge gaat zijn. Dan duurt t nog wel een jaartje voordat er genoeg aanbod is.
Ik verkoop m niet iig, heerlijk horloge.
Ik vond de band echt super maar hij is nog ff dikker dan mijn Milgauss.
Er zijn van die horloges die indruk maken⦠in mijn geval is dat de Pelagos en dan specifiek de 2 liner.
Ooit gekocht als eerste ādureā horloge voordat ik echt helemaal los ging in deze hobby.
Toen gingen de zaken nog wat minder, dus was het echt verkopen om wat nieuws te kunnen kopen. Zo is deze weggegaan voor mijn eerste Rolex.
Afijn ik miste die Pelagos gewoonš
2 liners staan niet zo vaak te koop, dus toen ik er een zag in Nederland gelijk maar toegeslagen.
Hier dus mijn NA (voor de tweede keer)
Ha, 2 2-liners achter elkaar
Goed om te horen.
Ik heb hem enkel even bij de AD kunnen passen.
Maar gezien mijn voorliefde voor panerai schrik ik niet van de dikte