Tudor Only deel VI

17 likes

Ziet er goed uit op Jubilee. Wat voor Jubilee is dit? (Merk/type)

Gents, naar aanleiding van een YouTube video die ik tegen kwam vermoed ik dat er een Ranger aangekondigd gaat worden. Als je de URL op de tudor site aanpast bij de verschillende horlogemodellen krijg je bij alle toevoegingen die je zelf verzint een “oeps deze pagina niet gevonden” melding.
Wanneer je als horlogemodel ranger intikt in de url krijg je deze melding niet te zien maar een melding acces denied!
Het lijkt er op dat Tudor de url voor de ranger al heeft aangemaakt en dat deze alleen nog niet toegankelijk is!

11 likes

Goede research :+1:t2:

1 like

Kun je je bestelling annuleren en opnieuw op de wachtlijst :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

De ranger in de kast van de BB36. Yes please! Zet mij op de lijst.

Ze zullen wel voor een 41 gaan, maar alles onder de 40 zou heel tof zijn.

1 like

Ik dacht eigenlijk direct weer aan de North Flag. Dat was een poolexpeditie.

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl: ik annuleer helemaal niets :face_with_monocle: gewoon bestellen en afnemen :+1: als dan later blijkt dat het toch niet helemaal mijn smaak is :upside_down_face: vinden we vast hier op HF wel weer een liefhebber :partying_face::partying_face::partying_face:
Ach het is al moeilijker om brood en fruit bij de Super te halen :nauseated_face:

4 likes

Eeeeerik. Je moet je niet zo bemoeien met @Number4’s handel en wandel :slight_smile:

7 likes

:kissing_heart:

1 like

Dit was zijn Pro :grin:

Dus een late reactie in het ervaringen topic :joy: maar dat is allemaal alweer geregeld :ok_hand:t2:

Ruuuuuustig :sunglasses::wink:

3 likes

Wacht effe, jij hebt zijn Pro toen gekocht? :rofl:
Dan heeft hij m? Een week gehad?

Mi scuzi dan!

3 likes

20 likes

Onofficiële render van Instagram

15 likes

Ik heb deze gisteren gepast. Mocht nog niet verkocht worden. Pas vanaf volgende week als ik het goed verstaan heb. De lume was wel veel geler als op deze foto

3 likes

Welke maat is t

En alle nieuwe modellen zijn nu met de T clasp , deze ook ???

5 likes

Zou mooi zijn als deze legit is :+1:

Ik vind dit een opgepimte bb36… Niets vernieuwend of boeiend

3 likes

Ik vind deze mooier dan de BB36, komt waarschijnlijk door de rechte tekst onderin.

1 like

Ik vermoed rond de 38/39. Ik mocht geen foto maken. Wat is een t clasp?

1 like