Tudor Only deel VI

Hij lijk er sprekend op echter meer vintage vibe door de gelige lume

1 like

Deze ook gepast

De gmt vond ik veel toffer dan ik had gedacht.

De zenith ronduit prachtig

7 likes

De nieuwe fijnverstelling van Tudor .

Heb je de zenith niet meegenomen ed???

Daar heb ik niet op gelet.

1 like

Ik moet dan eerst de skyline verkopen. Ik vind hem wel erg fraai. Wel aan de prijs maar erg tof👌

We zijn nog niet weg hier :joy:

1 like

Is de prijs al bekend?

1 like

Als ie de indices heeft van de BB Pro zou het wel tof zijn! Wel erg dicht tegen de BB36/41 aan, maar dat zat de ranger altijd al.

1 like

Kan ik nog niets over vinden , denk rond de 3K.

Nice!

Er zat geen tag aan dus ik weet de prijs niet. Ze gaan hem als ik het goed begreep de 8e releasen. De ad’s krijgen er in ieder geval 1 met een soort snowauto voor display.

De ontzettend vriendelijke verkoper bij Rabat Spanje sprak maar een beetje Engels maar dit heb ik begrepen.

Ik vond het de vibe hebben van een vintage Rolex explorer

3 likes

ik vindt hem wel mooi

1 like

Bedankt voor de info :slight_smile:

1 like

Eens. Lijkt me sterk als ze zulk overeenkomende modellen gaan releasen. Of ze moeten echt hetzelfde als Rolex gaan doen met Datejust-OP-Expl1.

Tudor heeft al zoveel modellen waar ze niks mee doen, zou zonde zijn als ze nu weer niks onderscheidends gaan doen

3 likes

afbeelding

2 likes

7 likes

Alstublieft… vannacht wel lekker slapen ipv wakker liggen hoe hij eruit zal zien…

39mm no rivets

4 likes

#Tudorthursday

7 likes

Hier lijkt hij meer de luminus markers van de BB Pro te hebben. Dit zou wel eens heel tof kunnen worden!

Al vind ik hem door de kast wel meer een BB36 vibe hebben dan de oude ranger. Ik weet nog niet of dat goed of slecht is; we moeten 'm zien :sweat_smile:

2 likes

Yep, zo zag hij eruit. Voor mijn gevoel nog iets gelere lume. Dat viel echt op.

1 like