vindt ik hem in de uitvoering van de foto van pasd mooier
Hmm, daar lijkt de nieuwe wel wat uitverhouding te zijn. Terwijl op andere fotos kijken de verhoudingen wat beter. Is het mogelijk dat ie in eerder maten komt?
Ik heb alleen 39mm vernomen
Benieuwd… ik ben persoonlijk geen fan van de gelige fauxtina lume dus vrees dat dit ook een “pass” zal worden 🫤 tenzij het heel subtiel is (maar dat ziet er blijkbaar niet naar uit) en er dan geen fake rivet bracelet op gemonteerd zit
Vult het gat van de 39mm Explorer
Ik vind het een topper
#metoo .
Pffff de Pro, FXD, Ranger, Pelagos … ik weet niet meer wat ik zou kiezen
Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Als het een Ranger word zoals op de foto´s vind ik dat niet bijster origineel. Mooi horloge hoor, maar het voegt m.i niet heel veel toe aan catalogus.
Ik schat 38/39 op basis van hoe hij zat. Erg dun ook trouwens. Ik had eerste de bb gmt om dus alles relatief uiteraard
Hij had voor mij echt vintage vibes.
Yep, dit was de look die ik herken.
Waren de markers en cijfers opgelegd of vlak?
Ik ben nog niet overtuigd over het ontwerp. Ik hoop dat ze geen fake rivets op de band hebben en de verbeterde clasp.
Als ik hem zo zie, ben ik minder overtuigd.
Ik ook. Doet vanaf deze echte foto niet erg hoogwaardig aan.
Geen fake rivets. Prijs schijnbaar onder 3k en in lijn met de overige modellen verwacht ik hier niet de verstelbare clasp.
Ach, we gaan het meemaken morgen.
Haha dit is wel mooi, je hebt dus een horloge om gehad wat nog niet gereleased is.
Dit dus, maar dan met nieuw logo…
Dit ziet er toch wel potent uit, jammer dat ze niet de kroon van de BB pro hebben gebruikt. Ben benieuwd naar de officiële plaatjes morgen, lijkt mij wel echt een mooie retro uitstraling met die geprinte plaat.