Tudor Only deel VI

vindt ik hem in de uitvoering van de foto van pasd mooier

1 like

Hmm, daar lijkt de nieuwe wel wat uitverhouding te zijn. Terwijl op andere fotos kijken de verhoudingen wat beter. Is het mogelijk dat ie in eerder maten komt?

1 like

Ik heb alleen 39mm vernomen

1 like

Benieuwd… ik ben persoonlijk geen fan van de gelige fauxtina lume dus vrees dat dit ook een “pass” zal worden 🫤 tenzij het heel subtiel is (maar dat ziet er blijkbaar niet naar uit) en er dan geen fake rivet bracelet op gemonteerd zit :crossed_fingers:

1 like

Vult het gat van de 39mm Explorer
Ik vind het een topper

3 likes

#metoo .

Pffff de Pro, FXD, Ranger, Pelagos … ik weet niet meer wat ik zou kiezen :roll_eyes::scream::stuck_out_tongue:

1 like

Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Als het een Ranger word zoals op de foto´s vind ik dat niet bijster origineel. Mooi horloge hoor, maar het voegt m.i niet heel veel toe aan catalogus.

2 likes

Ik schat 38/39 op basis van hoe hij zat. Erg dun ook trouwens. Ik had eerste de bb gmt om dus alles relatief uiteraard :partying_face:

Hij had voor mij echt vintage vibes.

1 like

6 likes

Yep, dit was de look die ik herken.

1 like

Waren de markers en cijfers opgelegd of vlak?

Ik ben nog niet overtuigd over het ontwerp. Ik hoop dat ze geen fake rivets op de band hebben en de verbeterde clasp.

1 like

Als ik hem zo zie, ben ik minder overtuigd.

Ik ook. :shushing_face: Doet vanaf deze echte foto niet erg hoogwaardig aan.

1 like

Geen fake rivets. Prijs schijnbaar onder 3k en in lijn met de overige modellen verwacht ik hier niet de verstelbare clasp.

1 like

Ach, we gaan het meemaken morgen.

1 like

5 likes

Haha dit is wel mooi, je hebt dus een horloge om gehad wat nog niet gereleased is. :ok_hand:

1 like

Dit dus, maar dan met nieuw logo…

1 like

Dit ziet er toch wel potent uit, jammer dat ze niet de kroon van de BB pro hebben gebruikt. Ben benieuwd naar de officiële plaatjes morgen, lijkt mij wel echt een mooie retro uitstraling met die geprinte plaat.

1 like