Tudor Only deel VI

Ja dat klopt. We zaten wat horloges te passen en de verkoper kwam met deze aanzetten. We mochten geen foto’s maken.

Jammer genoeg was de tudor pro op staal niet aanwezig :innocent:

6 likes

Als je heel heel goed luistert ,hoor je Hans Wilsdorf huilen …

1 like

Ik vind hem tof! Ook omdat hij wss de inhouse MT heeft gezien de rechte tekst.

Maar niet naast mijn BB36, veel te veel overlap.

3 likes

Alle nieuwe modellen die zijn uitgekomen hebben de nieuwe T clasp :roll_eyes: tja het blijft afwachten .

Goedemorgen Tudormigos….

6 likes

Lekker hoor :sunglasses:

1 like

Kan nu niet achter blijven :wink:, groeten van zn broertje

5 likes

Ik vind het wel een beetje… saai om een vrijwel identieke copy te maken van een model wat nog maar een paar jaar uit de collectie is.

Tot zover de eigen en gedurfde identiteit van Tudor.

2 likes

Dat ben ik niet met je eens. Als hij in maat wat kleiner is, en voorzien wordt van een inhouse uurwerk zie ik het als een prima stap.

Niet zo vooruitstrevend als andere releases, eens. Maar het model past wel mooi in de huidige collectie die Tudor biedt: de heritage modellen met een kleine moderne twist.

1 like

Dus eigenlijk de lume van de Pelagos LHD? En géén snowflake hands dus?

8 likes

Voor mij voelt het ook zo, ja… Had op iets meer gehoopt.

1 like

Maar het is niet echt een stap. Het is een nieuwe release. En dat vind ik het niet waard.

Een in-house uurwerk moet ik nog maar afwachten… vanwege het ontbreken van tekst op de dial. Dat doen ze eigenlijk alleen bij Sellita uurwerken.

Er worden al jaren allerlei toffe renders gemaakt voor Tudor releases, maar iedere keer weer stelt Tudor teleur. Sorry namens Tudor. :sweat_smile:

Maar de BB58 blijf ik mooi vinden. Een tijdloos en perfect model. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Waarschijnlijk is het zo dat als de prijs rond de 3k ligt, net zoals de bb36, er gewoon een eta in zit. Dat zou voor dat geld best jammer zijn aangezien de afwerking redelijk simpel is. Is hij wel in-house voor die 3k wordt het een veel leuker verhaal.

Hier ben ik het dan niet helemaal mee eens, maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk. BB Pro vond ik wel echt een nice release

1 like

Inderdaad @Petteflet: noem een betere release dit jaar!

kak je gaat Breitling roepen…die is ook wel tof…

1 like

Mee eens en de nieuwe GMT is ook een prachtige aanwinst :heart_eyes:

Dit is hem inderdaad. Net in handen gehad. BB case, net onder de 3k, 0 diepte in de wijzerplaat. Wel zonder rivets en met de nieuwe clasp wat wel echt mooi is

1 like

Mooi van de band en prijs, verder niet echt enthousiast

1 like

Zitten jullie er klaar voor?

5 likes