De site ligt plat bij mij. Maar het mag geen verrassing heten dat het een ranger is.
Toch met Manufacture Calibre MT5402 (COSC)
Manufacture en nieuwe sluiting onder de 3k
Netjes
Nou dat was in ieder geval geen grote verrassing.
Edit: clasp en movement wellicht wel
Ik vind hem mooi maar niet bijzonder mooi. Vind het wel een goede toevoeging aan de line-up. Mag altijd meer heritage in.
Dayummm, wel een knaller. Had van mij wel in 36mm gemogen. Vooralsnog geen behoefte om mijn BB36 in te ruilen voor de nieuwe Ranger.
Kinderen hebben zwemdiploma Ranger, anders dan dit horloge … 100 mtr
Heel leuk gedaan van Tudor. Had ik geen 39mm explorer dan hing ik al aan de lijn met de AD.
Band ook wel, zonder rivets. Mooi en voelde goed
Mooie release, maar ik heb het niet zo op die “12”. Ik weet niet of het de uitlijning is of de grote van de “1”. Ik denk dat ik liever de driehoek/pizza-punt had gezien.
Er gingen al langer geruchten over de nieuwe Ranger 2022. Had het al eerder verwacgt samen met de nieuwe gmt maar ze moeten toch nog iets achter de hand houden voor de rest van het jaar. 39mm is al een betere maat dan de vorige 41mm en kastvorm en band zijn ook een verbetering.
Echt heel tof dat Rolex de Explorer 1 heeft gerepareerd.
Alleen jammer dat ze daar Tudor voor hebben gebruikt…
precies wat ik dacht ja
- 39mm
- uurwerk van BB58, 70 uur pr)
- t fit clasp
- <3K
= verkoop hit (lume geel maakt geen reet uit, dit is gewoon een topper)
Hij is gaaf hoor! Lekker toolish, met die geprinte indices. Vind hem het beste uitkomen op die rubber/leer band.
Geen vervanger voor de BB36 voor mij, maar wel echt een topper weer van Tudor!
Nu heeft Tudor zowel de Explorer I als de Explorer II. Eat that Rolex!
De vraag die straks natuurlijk gaat branden (gezien gebleken heeft dat die van de BB pro niet past) is: past deze stalen band op een BB58 en wordt die los bestelbaar
Welke zou jij kiezen?
Ik vind de nieuwe Ranger wel mooi.
Echt wel een aanwinst in de Tudor collectie
en wellicht in de mijne
Ik vind hem matig, maar voor relatief weinig geld koop je wel een leuke tudor met in house uurwerk + heerlijke T-fit clasp.