Yesss
wow gaaf man!
Hij staat echt verrassend tof op een nato :heart_eyes
Door dat Pelagos-geweld overweeg ik inmiddels een “heroriëntatie”.
Ik denk de diameter, 39mm. Een toolwatch mag wat groter zijn … Niet de hoogte denk ik waar iedereen het over heeft. Valt reuze mee, en mag ook voor een toolwatch naar mijn mening. Misschien moet ik ook wennen aan de bezel van blank staal. Word zo moe van mezelf … Maar dat is het risico kopen zonder kijken.
Hahaha, ja best veel commentaar op Tudor .
De Pro is te dik , Ranger te saai bla bla bla .
Ben een echte Tudorfan dus moet het eerst allemaal in t eggie zien
Maar de 2liner is en blijft een topmodel
We kennen het allemaal. Deze pro weinig risico, resale is altijd wel list op dit moment, al wachten velen op de versie met de stalen band.
Ik ben erg benieuwd hoe hij in real life is. Ik vind hem wel mooi op jouw pols staan. Prima maat zo te zien al neig ik ook altijd naar ietsjes groter.
Nu een 40mm panerai voor de zomer en die vind ik heerlijk.
Morgen weer ff dagje Barcelona en kijken of hij ergens ligt. De bb gmt is er in ieder geval en die vind ik met de dag toffer worden
Groet
Ik heb hem ook gehad. Top horloge! Veel plezier nog tijdens je vakantie!
Ik ga de Black Bay Bro in het blauw gooien. Helaas een flitsscheiding
Gisteren per toeval, terwijl ik mijn BB58 droeg in deze straat beland
Kon helaas geen foto met horloge maken….
Zonde, maar als de klik er niet is😅
Ik hoop hem binnenkort op staal te kunnen kopen of het wordt een bb gmt Pepsi.
Zodra mijn zenith skyline verkocht is koop ik een chronomaster sport. We blijven bezig
Zonde dat deze al zo snel weer in het blauwe deel komt. Heerlijk horloge toch!?
Het nieuws waar iedereen op wachtte:
De ranger bracelet past op de bb58!
Ben benieuwd of hij ook op de pro zal passen, dat zou echt de perfecte combi zijn.
Mmhhh….
Toch verkoop van de BB58 925. Zeker nu de FXD binnen is. Teveel keuze nu.
Tja. Keuzes
Ik weet niet of ik dit als goed of slecht nieuws moet zien. Slecht voor m’n portemonnee in ieder geval
Als ik zeker zou weten dat het zou passen dan kocht ik meteen de pro uit het blauw
De bracelet van de Pro pasr helaas niet op de BB58, dus dit zal dan niet werken.
Pro en ranger hebben andere bracelet. De sluiting van de pro past in ieder geval niet op de BB58 bracelet door de bredere centerlinks.
Maar deze nieuwe Ranger band past lijkt het wel op de BB58