Tudor Only deel VI

De end links van de ranger passen zelfs, weet niet of de centerlinks ook passen in bb58 end links.

Is het niet mogelijk om dan die end links te swappen?

Puur uit nieuwsgierigheid (ik heb nog geen Tudor), wat zou een losse Ranger bracelet kosten?

Verwacht zo’n 300-400 eu?

Zo’n €800 doorgaands

2 likes

De end links van de 58 passen niet op de pro bracelet. De centre link van de pro is marginaal breder dan die van de 58 waardoor het niet compatibel is. Of de bracelet van de ranger op de pro endlinks passen is onbekend.

1 like

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

20 likes

Jij hoeft niet meer naar een ander horloge opzoek :blush:

1 like

Tja, het is echt een tof horloge ( alleen nog niet van mijzelf ) mag m echter wel dragen dus het horloge potje blijft nog even gevuld :innocent::smirk::upside_down_face:

1 like

Ranger op leer.

11 likes

18 likes

Na de schoonmaakbeurt

Klein bakje. Bodem met aluminiumfolie. Heet water in bakje. Klein schepje Soda erin. Horloge erin. 1 minuutje wachten. Horloge afspoelen. Droog maken. Schoon.

In een half jaar gebeurt er toch iets met het zilver

12 likes

Netjes hoor :ok_hand:

1 like

10 likes

Vanmiddag bij Mouton et Limon langs geweest voor de BB pro, FXD en de nieuwe Ranger ik werd te woord gestaan door mevrouw Pinokkio die heel serieus vertelde dat ze deze horloges nog niet gezien en uitgeleverd had :persevere::persevere:

2 likes

of een beetje Hagerty op een doekje of wattenstaafje…lijkt me toch een stukje veiliger :wink:

Unknown-1

Heb ook weer zin in een Tudor tool watch met al die Tudor plaatjes hier. GMT ofzo.

Eerst die Zenith Shadow kwijt :).

2 likes

Na lang twijfelen en zoeken is hij er toch gekomen… GMT en Pelagos geruild voor een Sub…79190 van eerste eigenaar met service van 2014 en 2022 full set…

68 likes

Zo, mooie aanwinst :ok_hand:

2 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd!
Groetjes van zijn blauwe oudere broer

27 likes